• Sam schrijft niet snel genoeg, dus heb ik meer verhalen nodig om m'n tijd vol te krijgen :')

    Ik zoek duistere (fantasy bij hele grote voorkeur) stories. Geen fanfiction, het liefst al af of anders ver gevorderd, niet al te korte stukken en een hoog niveau van ABN (ik blijf het gewoon zo noemen).

    Shoot me with what you got. (bloos)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 11:12 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb niet echt een 'duister' verhaal. Sorry. 'k Hoop wel dat je iets leuks vind!


    I can't even think straight.

    abn bestaat niet >:C

    je hebt alleen SN


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    abn bestaat niet >:C

    je hebt alleen SN


    Of (BD)SM. Maar nu serieus. Ik wil goede verhalen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sorry, die van mij loopt nogal traag. :'D


    Your make-up is terrible

    D'r moet toch wel iemand zijn op Q met iets potentieels? (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    The Sadist nation van DirtyGame is misschien wel wat? (:


    Forever.

    Nee, zij schrijft net in een stijl die ik niet zo fijn vind lezen, kende het verhaal al :)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Uh, het is niet erg ver gevorderd, maar ik post wel vanaf vandaag elke dag een of twee hoofdstukken. Het word een erg duister verhaal.
    Mocht je meer informatie willen over waar het nu random over gaat.. Wil ik je nog wel meer uitleggen.

    Klik


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Uh, het is niet erg ver gevorderd, maar ik post wel vanaf vandaag elke dag een of twee hoofdstukken. Het word een erg duister verhaal.
    Mocht je meer informatie willen over waar het nu random over gaat.. Wil ik je nog wel meer uitleggen.

    Klik


    Nog iet ver gevorderd? Je bent niet eens begonnen :'D
    Klinkt interessant, maar ik wil nu lezen en zonder steeds te moeten wachten op delen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Er staat een hoofdstuk online. Bekijk het maar, en als je interesse hebt, moet je even het geduld opbrengen te wachten tot vanmiddag, of zelfs tot straks, want dan komt er alweer een nieuwe :].


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Het ziet er nu nog niet duister uit, maar dat wordt het wel. (bloos)
    The King of the Gods.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn verhaal is vét duister (wbw)


    -

    Genius schreef:
    Mijn verhaal is vét duister (wbw)


    Jij schrijft bijna nooit. :W


    @ Dudley; Ik had hem liever verder ontwikkeld gezien, maar hij ziet er interessant uit. Ik ga een poging wagen. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Jij schrijft bijna nooit. :W


    @ Dudley; Ik had hem liever verder ontwikkeld gezien, maar hij ziet er interessant uit. Ik ga een poging wagen. :]

    Ik haat schrijven :W Mijn verhaal slaat ook nergens op dus ik heb ook geen inspiratie om verder te schrijven :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik haat schrijven :W Mijn verhaal slaat ook nergens op dus ik heb ook geen inspiratie om verder te schrijven :'D


    Sucks, want af en toe vind ik het grappig om jouw verhaal te lezen. :'D
    Ik schrijf zelf wel weer meer, alleen niet op Q.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.