• Ik heb even jullie mening nodig, want ik zit in een zware depressie dankzij mijn school.
    Normaal gezien was het mijn bedoeling om dit jaar te stoppen met Gymnasium (Latijn), en in de vierde door te gaan met atheneum. Het probleem is: mijn mentor en mijn moeder zien dat niet zitten. Mijn vader boeit het niet zo erg, die zegt dat ik moet doen wat ik wil. Nouja, eerst dacht ik van: lekker boeiend, jullie mening, ik ga toch naar atheneum. Maar mijn moeder maakt het aanbod steeds aantrekkelijker. Ze geeft me een Iphone (of een andere telefoon naar keuze) als ik volgend naar tóch naar gymnasium ga. En ik mag met Eva naar London op haar kosten. Mijn mentor zegt dat het gymnasium helemaal niet zo moelijk is in de bovenbouw, maar ik kan het echt niet.
    Ik denk gewoon dat ik het gymnasium volgend jaar niet ga halen, en dat ik doodongelukkig word door dat kut Latijn/Grieks. En ik wil ook geen KCV maar CKV. Maar ik wil wel graag naar London met Eva, en als het gymnasium echt niet zo moeilijk is in de vierde kan ik een gokje toch wel wagen?
    Ik weet het gewoon echt niet meer. En ik vraag heel even om jullie mening.

    Bij voorbaat dank.


    rules don't stop me

    'k zou het eerlijk gezegd niet doen.
    Ik had geen motivatie voor school en 'k ben gewoon blijven zitten. Zou nogal dom zijn moest jij dat ook voorhebben gewoon omdat je gedaan hebt wat je moeder wilt.
    Daarbij omkoping is niet echt eerlijk van je moede, dat slaagt op niets. Het is uiteindelijk jouw leven, jij moet kiezen voor wat je studeert.
    Volg gewoon het gene wat je wilt.
    Naar Londen gaan kan je nog steeds, en desnood doe je vakantiewerk, dan kom je er immers ook ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay