• Ghehe. Het is al meer dan een jaar geleden en ik lach me nog steeds kapot als ik eraan denk :'D
    Ik was met mijn stiefbroertje op de kermis in Tilburg, en hij had knalewrten gewonnnen met iets. Dus hij loopt die allemaal tegen de muren te gooien, raakt hij per ongeluk een raam. Dus ff omkijken of nietmand het zag en gewoon doorlopen.
    Komt er 1 minuut later een hysterysche politieagent op ons afgerend. Nou mijn stiefbroertje schrok zich kapot, en racete meteen weg. Ik schrok zo erg dat ik helemaal stijf stilstond. En toen keek ik toe hoe die gast achter mijn stiefbroertje aanrent, flikkert ie opeens over een stoeprand.
    En serieus, ik heb nog nooit zo hard gelachen als toen.
    Hij lag echt precies als in zo'n moordscene :')
    Maar toen stond ie op en kwam ie achter mij aan dus toen rende ik ook maar ff heel hard weg ^^
    Dat vond ik gewoon even leuk om te vertellen. :Y)

    EDIT: De reactie van Psych deed me nog ergens aan denken:
    We gingen een keer met de klas naar kamp vught, en we moesten een heel stuk lopen. Toen hoorde ik opeens mijn BF kei hard lachen. Dus ik kijk achter me, zit er een groot gat in de heg waar we langs liepen, en steken er alleen nog 2 wiebelende voeten uit. Had mijn BF dus iemand per ongeluk de bosjes in geduwd :')
    Damn, dat was grappig.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    haha xD


    /

    Geweldig soms om iemand te zien vallen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat noemt men dus een Joy-actie. :Y)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Dat noemt men dus een Joy-actie. :Y)

    Ghehe.
    @ Jouw signature: Er zit een jongen bij ons in de klas die Kenny heet. 3 keer raden wat ie elke dag moet aanhoren.
    Oh my god, they killed kenny!
    You bastards!


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Ghehe.
    @ Jouw signature: Er zit een jongen bij ons in de klas die Kenny heet. 3 keer raden wat ie elke dag moet aanhoren.
    Oh my god, they killed kenny!
    You bastards!
    Lol, deden we ook altijd bij ene Kenny.


    I live for the applause, you will die for it.

    Over welke Kenny gaat dat dan ? ö


    All was well.

    thaha ^^


    Fooled ya!

    Over welke Kenny gaat dat dan ? ö

    Oh die kenny ken jij vast niet ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.