• Ja ik heb mijn mondeling examen frans verneukt vandaag, maar ach boeien haal ik wel op denk ik dan,, x'D

    heb jij ooit al eens je examen verneukt?


    *He's the one.

    in het tweede: grieks => 32 %
    Hoe zot ik ooit geweest ben om grieks te kiezen xD


    Real music is hidden behind the notes

    (...)
    Oké dan x'D De onze is dus echt wel zonder sexy kontje volgens mij, heeft denk ik soms een bril x'D en is soms wel grappig in de studie als we er alleen met onze klas zitten, maar ook soms grof.
    En daarvan mag je nooit tijdens de studie tegen de muur lenen en MOET je recht zitten ofzo =='
    Owja op ons rekenmachine mogen we ook niet spelen van hem x'D

    Haha, die van ons kan er niet tegen dat ik ineens mijn borstel boven haal om mijn haar te borstelen . : 'D En hij kan er niet tegen dat je antwoord met 'ja' en geen verdere uitleg geeft, en als we in de lach schieten zonder hij weet waarover het gaat moeten we het vertellen of moeten we buiten gaan staan > < voor de rest is hij geweldig, en knap . :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    Ja, fysica vorig jaar. Ik had op DW (dagelijks werk) 85%, op mijn examen weet ik niet. Maar op mijn eindrapport, waar DW en examen dus samen waren, had ik 24% Dusja x'D


    Listen to what we're not saying..

    (...)
    hebt gey Engels van den smeyers ? ^^


    Jaaa. xd'

    (...)
    Haha, die van ons kan er niet tegen dat ik ineens mijn borstel boven haal om mijn haar te borstelen . : 'D En hij kan er niet tegen dat je antwoord met 'ja' en geen verdere uitleg geeft, en als we in de lach schieten zonder hij weet waarover het gaat moeten we het vertellen of moeten we buiten gaan staan > < voor de rest is hij geweldig, en knap . :Y)

    Lol nja daar kan mvr Struyf of weet ik welke leerkracht, volgens mij eigenlijk elke leerkracht, niet tegen als je je haar begint te kammen x'D
    Ach bij mr Verellen is er iemand ooit op de stoel moeten gaan staan een minuut zodat hij alle aandacht had en heel belachelijk mocht doen :'P
    Wooow een knappe leerkracht, dat kom je dus echt niet vaak tegen! Bij ons alleen mr Wuyts ofzo, die's nog wel knap^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Lol nja daar kan mvr Struyf of weet ik welke leerkracht, volgens mij eigenlijk elke leerkracht, niet tegen als je je haar begint te kammen x'D
    Ach bij mr Verellen is er iemand ooit op de stoel moeten gaan staan een minuut zodat hij alle aandacht had en heel belachelijk mocht doen :'P
    Wooow een knappe leerkracht, dat kom je dus echt niet vaak tegen! Bij ons alleen mr Wuyts ofzo, die's nog wel knap^^

    Damn, ik had vorig trimester een kei mooie stagaire (of hoe je het oook schrijft) en hij was super mooooooooooooi en echt geweldig grappig enzuu, en en en ik had er een liefdesbrief heen gestuurt > < haha, :'D Maar die brief was echt wel grappig, hij gaf fysica, en heb ik echt in elke zin iets over fysica gezet, maaaar hij wel wel heeeeel lief die brief hoooor :'D Damn, hij lachte kei lief toen hij hem las en gosh, eigenlijk wou ik die ni afgeven, maar axel van men klas had em afgegeven > < Hij was echt zo mooi, Ö - zaag zaaag - :'D


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    Damn, ik had vorig trimester een kei mooie stagaire (of hoe je het oook schrijft) en hij was super mooooooooooooi en echt geweldig grappig enzuu, en en en ik had er een liefdesbrief heen gestuurt > < haha, :'D Maar die brief was echt wel grappig, hij gaf fysica, en heb ik echt in elke zin iets over fysica gezet, maaaar hij wel wel heeeeel lief die brief hoooor :'D Damn, hij lachte kei lief toen hij hem las en gosh, eigenlijk wou ik die ni afgeven, maar axel van men klas had em afgegeven > < Hij was echt zo mooi, Ö - zaag zaaag - :'D

    Heb jij weer even geluk, wij echt geen mooie leerkrachten ==' en ook geen mooie jongens, iemand van die jongens zit met z'n hand nogal vaak 'daarvanonder' te krabben bij lo =='
    Lol een liefdesbrief, geweldig gewoon :'P


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    gisteren me examen mondeling engels

    edit:
    niet gister maar die dag daarvor, woensdag dus sorry


    Nvt

    Jha, ik had vandaag m'n Natuur/Scheikunde verkloot ._. telt 12,5% mee --'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Examens? Dude, ik zit in de 3e. Wat dacht je van een proefwerk geschiedenis vandaag verdingest?


    History is not hatred.

    Wahaha mijn examen Duits x'D


    never say goodbye.

    ja vandaag,maatschappijleer.
    Heb maar 1 dag kunnen leren omdat ik deze hele week alleen maar moeilijke toetsen had,,gewoon oneerlijk:S..

    (...)
    Heb jij weer even geluk, wij echt geen mooie leerkrachten ==' en ook geen mooie jongens, iemand van die jongens zit met z'n hand nogal vaak 'daarvanonder' te krabben bij lo =='
    Lol een liefdesbrief, geweldig gewoon :'P

    ieuwl, die lo-leerkracht van ons die slaagt dn Tom van mijn klas op zijn kont > < da is echt een pedo fzuu > <


    Some people make the world special just by being in it

    Nee, ik ben slim :Y)




    of toch niet.


    All was well.

    (...)
    ieuwl, die lo-leerkracht van ons die slaagt dn Tom van mijn klas op zijn kont > < da is echt een pedo fzuu > <

    Yak!
    Wij hadden een LOleerkracht die constant naar de benen van de meisjes keek =='


    If you had never come out of the blue, I would've stay