• W E L K O M!

    •      •      •


    Bij mijn story topic!
    Op het forum meld ik me vaker aan als proeflezer/ beta lezer, vandaar dit fantastische topic. Heb je een tweede set ogen nodig? Fret not, poor souls, hier is mijn centrale topic waar je dingen kunt aanvragen.
    Ik wil onze community graag én in leven houden en graag helpen.
    Natuurlijk wil ik niet verdrinken in mijn werk, (en daarnaast heb ik ook een leven hahaha) dus misschien gaat het niet altijd even snel, maar ik kom er altijd aan toe :')

    E N N U ?

    •      •      •



    En nu kom je bij jouw cruciale gedeelte aan: je aanmelden.
    Loop je vast met een plot? Wil je graag feedback op jouw story, verhaallijnen, personages of is spelling en grammatica niet je ding?
    Laat me weten of ik kan helpen!
    Reageer hieronder in het topic en ik kijk wat ik voor je kan doen.
    Natuurlijk heb ik ook ervaring met bepaalde genres en thema's, sommige liggen in mijn ''expertise '' gebied en andere manuscripten erbuiten. Mijn voorkeur gaat op het moment uit naar hele manuscripten die niet op tijd staan. Werken gaat het makkelijkst in Word, waar mijn voorkeur ook echt naar uit gaat. Heb je een story op Q? Ook dan vraag ik je vriendelijk of je een Word bestand hebt :')
    Laatste info: ik ben zelf 19, misschien helpt dat je focussen op doelgroep ;)

    E N D A A R N A?

    •      •      •


    Heb ik je aanvraag gezien en heb ik tijd? Well that's when the magic begins, my friends! Je stuurt je manuscript/link naar je story naar mijn e-mailadres: caylineehres@outlook.com . Ik laat je meestal weten wanneer ik klaar ben met proeflezen!

    [ bericht aangepast op 23 mei 2020 - 16:35 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Wat leuk dat je dit wil doen (:


    Mhm?

    Inderdaad heel erg fijn dat je dit wil doen (:
    Misschien dat ik binnenkort weer je hulp vraag haha (wbw)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Haha gezellig!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Dit is tof, man! Ik heb wel iets waar ik graag feedback voor wil, want dit is echt mijn meesterwerk tot nu toe lol.
    Het is een work in progress en ik heb momenteel 6 hoofdstukkies ofzo?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oh, dat is écht super van je om te doen! Dus MT want ik ga hier zeker zeker weten in de toekomst gebruik van maken als ik een manuscript af heb. Ik hoop dat het je heel goed bevalt en dat je tegen dan nog altijd bereid bent om dit te doen. (Ah, ik word hier ook zo excited van. Ik wou dat ik al een volledig manuscript af had om door te kunnen sturen. Maar ik heb slechts de helft af en ik wil het toch liever in z'n volledigheid doorsturen)

    Veel succes! Heel lief van je <3


    A to the Z

    Oke, ik ben echt heel hard aan het twijfelen rond een aantal recente hoofdstukken van Onbemand Hart (die nog niet online staan), maar ze sluiten eigenlijk exact aan bij de hoofdstukken die reeds wel online staan. Dus dan zou ik eigenlijk graag willen vragen om toch alles te bekijken van wat ik tot nu toe heb geschreven (zeg maar een half manuscript) + mijn outline (plotuitwerking + ruwe schets van hoofdstukken, maar het einde ligt nog niet volledig vast eigenlijk).
    Ik heb momenteel 35000 woorden. Heb je daar tijd en zin voor?
    Laat maar weten :)
    Dan pen ik mijn specifieke vragen ook even neer voor je bij de hoofdstukken. Het gaat dan echt om plot, plotholes, subplot, personages, stijl, ... Grammatica hoef je voor mij niet de volledige focus op te leggen eigenlijk, tenzij dat je echt rare dingen opmerkt. Dan mag je ze natuurlijk altijd melden haha. Ik wil eigenlijk echt graag een review omtrent het verhaal en hoe je het ervaart als lezer, of de personages realistisch zijn, of ze genoeg aantrekken, het goed genoeg uitgewerkt is, of je goed begrijpt waarover het verhaal gaat (dus dan zou ik vragen om bijv. eerst toch even het verhaal te lezen zónder het plot eerst bekeken te hebben. Gewoon om te zien hoe het overkomt als je er nog niets van weet).

    Let me know, oke? :P Ik zou het echt enorm leuk vinden! <3 Maar als je al teveel aanvragen hebt of geen tijd, is dat ook no problemo


    A to the Z

    Enn... ik ben weer begonnen haha


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Waarom ontdek ik dit nu pas??!

    Ben je ook bereid om een inspiratieloze hond te helpen met mijn plot?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Haha ik denk omdat ik een hele tijd hier niets gepost in heb?
    Tuurlijk!
    Ik ben nu wel net begonnen met Onbemand Hart (bovenaan in de beginpost staat een lijstje van waar ik aan werk) dus ik moet wel even slim plannen :')


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Iemand anders die ik kan helpen?


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Iemand anders die ik kan helpen?

    Ben jij toevallig 12-14j oud of lees je boeken in die leeftijdscategorie?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Haha nee, sorry, ik ben even wat ouder en lees meestal YA, Sci-fi, Fantasy of Contemporary voor volwassenen :) Ik wil je wel helpen, maar mijn 'expertise' ligt daar ook niet echt :')


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Haha nee, sorry, ik ben even wat ouder en lees meestal YA, Sci-fi, Fantasy of Contemporary voor volwassenen :) Ik wil je wel helpen, maar mijn 'expertise' ligt daar ook niet echt :')

    Tja, tis vooral om te weten of het al dan niet geschikt is voor die leeftijd, dus ik vermoed dat jij ook niet echt kunt helpen :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Mjollnir schreef:
    (...)
    Tja, tis vooral om te weten of het al dan niet geschikt is voor die leeftijd, dus ik vermoed dat jij ook niet echt kunt helpen :')


    Shucks haha, maar helaas


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Doe je ook aan begeleiding terwijl het verhaal nog geschreven wordt?
    Ik ben nu bezig aan een verhaal waar ik wel echt wat goeds van wil maken voor ik het online zet, dus een extra mening over het verhaal zou ik erg fijn vinden ^^


    Stenenlikker