• Heey,
    Zoals ik in mijn vorige topic al zei (http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=30241)is er een hele goede kennis van mij&familie overleden. Morgen is dus de begravenis, alleen ik weet niet goed hoe ik moet gedragen. Iemand tips ofzo? Ja ik weet dat ik me rustig moet gedragen enzo, maar ik weet niet wat ik er van moet vinden. Ik kan maar niet accepteren, dat hij er niet meer is& Ik mis hem echt.(huil) Dus heeft iemand misschien Tips voor me?

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik kan je niet erg helpen met dit sorry, Ik kan je wel zeggen hoe ik het gedaan heb bij mijn oma haar begrafenis.

    Mooi net pak, een groet brengen, de dienst bijwonen enzo, De familie een hand geven, en dan weggaan =P

    Probeer je emoties een beetje te bedwingen.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Lieverd, die tips ben je dan toch vergeten, had ik ook bij de begrafenis van mijn oom, wat je denk ik het beste kan doen is je tranen niet tegen houden, dat heeft geen zin en lukt tóch niet.


    <3.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik kan je niet erg helpen met dit sorry, Ik kan je wel zeggen hoe ik het gedaan heb bij mijn oma haar begrafenis.

    Mooi net pak, een groet brengen, de dienst bijwonen enzo, De familie een hand geven, en dan weggaan =P

    Probeer je emoties een beetje te bedwingen.


    Dat mag je net níét doen!

    Ga je jezelf enkel slechter van voelen, echt waar!


    <3.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Dat mag je net níét doen!

    Ga je jezelf enkel slechter van voelen, echt waar!


    <3.
    Ik heb het toch zo gedaan. Ik heb niet gehuild niks , achteraf ook niet meer echt aan gedacht. Ik voelde me er eigenlijk wel beter door.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Mijn oom is een heletijd terug overleden aan een bloedvergifteging. Ik vond het vreselijk en was er kappot van en kon zijn afwezigehdi niet accepteren. Ookal was hij van mijn tante gescheidden en zag ik hem nauwelijks ik hield van hem. Hij was immers mijn familie. En ja ik heb gehuild, dus kan je dat ook. Je hoeft je niet groot te houden als een dierbaar persoon op het leven komt. Morgen is de vader van mijn vader mijn opa dus. 15 Jaar dood. Op de eerste lente dag.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    als je huilt of iets anders is dat niet erg dat is normaal en goed dat betekend dat je veel om hem geef het beste is gewoon je zself te zijn opden duur zul je het kunne axepteren maar hey zou wel nog lang moeilijk blijven


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    (...)Ik heb het toch zo gedaan. Ik heb niet gehuild niks , achteraf ook niet meer echt aan gedacht. Ik voelde me er eigenlijk wel beter door.


    Meid, dan leef jij in de omgekeerde wereld want je gevoelens en emoties opkroppen is geen uitweg, voor niets!


    <3.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Meid, dan leef jij in de omgekeerde wereld want je gevoelens en emoties opkroppen is geen uitweg, voor niets!


    <3.
    Jongen*, en ja ik besef het, nu intreseert het me allemaal niet maar als ik dan 40 / 50 ben kunnen alle emoties opeens losslaan en misschien zelfs hartstilstand.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Om eerlijk te zijn.. geen idee. ik ben zowiso niet van dat soort shit. word ik alleen maar sjacherijniger van. en altijd als er een begravenis was, was het van iemand die ik eigenlijk nieteens kende.. :l


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)Jongen*, en ja ik besef het, nu intreseert het me allemaal niet maar als ik dan 40 / 50 ben kunnen alle emoties opeens losslaan en misschien zelfs hartstilstand.


    Sorry voor die 'meid' had het eigenlijk niet zo door C=

    But, ik krop mijn gevoelens en al die shit niet op en ik voel me daardoor wél beter hoor x']

    <3.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Sorry voor die 'meid' had het eigenlijk niet zo door C=

    But, ik krop mijn gevoelens en al die shit niet op en ik voel me daardoor wél beter hoor x']

    <3.

    dat is voor iedereen anders wnat ik doe dat ook best wel em ik voel me ook prima


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    (...)
    dat is voor iedereen anders wnat ik doe dat ook best wel em ik voel me ook prima


    Oké, but, ik zeg enkel dat het voor háár beter zou zijn om het niet te doen.

    <3.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Oké, but, ik zeg enkel dat het voor háár beter zou zijn om het niet te doen.

    <3.

    je ok maar dat kan je niet zeker weten want iedereen zecht dat ook tegen mij daar word ik egt gek van


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    (...)
    je ok maar dat kan je niet zeker weten want iedereen zecht dat ook tegen mij daar word ik egt gek van


    Ach ja,

    ze vroeg tips ik geef het :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Heel rustig houden, medeleven tonen aan de andere personen. Gewoon je tranen laten opkomen, niet tegen houden.. Proberen stil te zijn onder de verhalen


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !