• Zoown vriendin van me heeft echt iets doms geflikt.. Ze heeft me vriendje op msn toegevoegd en deed net of ze spiritueel dingen kon zien zo van: je woont in die straat en doet dit en dit als hobby,, mijn vriendje werd booZ en zijn vader merkte dat en nu mag hij niet meer op msn!!! en mijn bundel smsjes zijn ook al op en staa op 48 euro extraa en ben nu heeeeeel erg boos!!!

    zo dat moest eruit! TnX voor het lezen als je het hebt gelezen


    --

    omg, welk een belachelijke vriendin eigenlijk --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat is echt lullig van je vriendin. Dat ze toch stopt als ze merkt dat hij boos wordt? Mensen z.z' ...


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Wauw, dat is inderdaad wel heel erg kut van je vriendin. Waarom heeft ze dat gedaan?


    rules don't stop me

    hoe levenloos ==


    Life Is A Bitch..<3

    lowlife.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wauw, dat is inderdaad wel heel erg kut van je vriendin. Waarom heeft ze dat gedaan?


    omdat ze stom is! ze loopt me altijd in de weg, heb haar de laatste keer dat ik haar zag een mep gegeven


    --

    Om heel eerlijk te zijn; het is zijn schuld. Als hij zichzelf een beetje in de hand zou kunnen houden was er niets aan de hand geweest.
    Mensen laten zich veel te snel opfokken, tegenwoordig.


    Bored.