• Daar ben ik weer! Ik ben de afgelopen tijd niet zo fanatiek geweest op het forum, maar ik moét mijn enthousiasme met jullie delen.
    Komende woensdag ga ik namelijk samen met een vriendin naar Antwerpen voor het Britney Spears concert in het Sportpaleis. (dance)



    Dit is alweer de derde keer dat ik haar live ga zien, maar het allerbelangrijkste: ditmaal heb ik een Ultimate package incl. MEET AND GREET! (yeah)
    IK HERHAAL: EEN MEET FUCKING GREET!!!!!!



    No, Brit. I'm not. Na zo'n 15 jaar ga ik EINDELIJK mijn grootste idool ontmoeten (het 6-jarige meisje in mij huilt van geluk). (blush) Geloof me als ik je vertel dat dit fucking opwindend en doodeng tegelijkertijd is. Wat als ik haar maar één seconden zie? Wat als ze eigenlijk arrogant en helemaal niet aardig is? Wat als ik ga huilen en met rode, opgezette ogen op de foto sta? Wat als ik niet uit mijn woorden kom? Wat als... Wat als...

    Om even terug te komen op 'wat als' nummer 4, ik heb mezelf voorgenomen om Britney een brief te schrijven (deze is inmiddels bijna af). Hoewel velen het niet weten (of niet begrijpen), betekend Britney veel voor velen mensen en dus ook voor mij. In mijn eeuwige strijd tegen depressie (9 years and still going strong), heeft ze me in mijn diepste punt (zelfmoordpogingen) enorm geholpen doordat zij destijds ook persoonlijke problemen had. Het feit dat mijn idool ook "in de shit zat" en hier uiteindelijk uit wist te komen, was een enorme inspiratie en drijfveer voor mij om de zogenaamde depressie "koe" bij de hoorns te pakken. Ik realiseerde me dat als Britney dit kon, ik dit ook kon. Echt, er zijn geen woorden die kunnen beschrijven of omschrijven hoeveel dit moment voor mij heeft betekend. Misschien heeft die realisatie op dat moment er zelfs wel voor gezorgd dat ik er nu überhaupt nog ben.

    Dus mochten jullie interesse hebben in mij en mijn eeuwige Britney Spears gezever, hou ik jullie met alle liefde op de hoogte in dit forumbericht. (H)



    Ik acht de kans klein, maar zijn er nog meer mensen die toevallig gaan?
    Zo niet, heb jij je idool ooit ontmoet? Hoe was die ervaring? Was diegene zoals je had verwacht?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ah superleuk!
    Ik vind haar muziek en persoon sowieso wel leuk ook :)
    Veel plezier en geniet ervan xxx


    A to the Z

    WAAH supergaaf! Hartstikke veel plezier!!!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Super gaaf en kei leuk voor je! En don't worry, je gaat haar gewoon ontmoeten zonder flauw te vallen, te huilen, hyperventileren, enzovoort en ze zal ongetwijfeld aardig zijn (: Although, toen ik Ted Neeley ontmoette, stond ik wel letterlijk te janken, maar dat is een compleet ander verhaal. Maar geniet er van!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wat fijn! Ik heb het ook altijd knap gevonden van Britney hoe ze uit haar dieptepunt is gekomen. Veel plezier alvast! Je zal er vast heel erg naar je zin hebben! 😊


    Ik wil een tuin vol egels

    Jazeker, ik heb Aja mogen ontmoeten. Een drag / LGBT artiest. Aja betekent enorm veel voor me en ik was ook ENORM zenuwachtig om Aja te mogen ontmoeten, maar Aja was enorm aardig en maakte de ervaring echt 100x beter dan ik me had voorgesteld! Geniet ervan en zeg wat je hart wilt zeggen! Het is echt een geweldig gevoel en je mag zenuwachtig zijn - ik denk niet dat Britney daar iets beledigends over zou durven zeggen, ze is immers een heel belangrijk persoon voor velen mensen! heel veel plezier alvast!

    [ bericht aangepast op 11 aug 2018 - 20:34 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wauw, wat een mooie inspiratie voor jou. Echt mooi om te lezen.
    Ik ben blij voor je dat je je idool gaat ontmoeten. Hopelijk heb je de tijd om even wat te kletsen met haar.
    Heel veel plezier! (:

    Wat enorm gaaf! Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk nog nooit echt een idool heb gehad op die manier, maar ik kan me voorstellen dat dit een heel spannende ervaring is als ze zoveel voor je heeft betekend in moeilijke tijden. Heel veel plezier alvast, en ik hoop dat je ons achteraf laat weten hoe het was! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dankjewel voor alle lieve berichtjes! ^^

    Lacroix schreef:
    Jazeker, ik heb Aja mogen ontmoeten. Een drag / LGBT artiest. Aja betekent enorm veel voor me en ik was ook ENORM zenuwachtig om Aja te mogen ontmoeten, maar Aja was enorm aardig en maakte de ervaring echt 100x beter dan ik me had voorgesteld! Geniet ervan en zeg wat je hart wilt zeggen! Het is echt een geweldig gevoel en je mag zenuwachtig zijn - ik denk niet dat Britney daar iets beledigends over zou durven zeggen, ze is immers een heel belangrijk persoon voor velen mensen! heel veel plezier alvast!


    AJA IS QUEEN! _O_ Sassy, classy and smart-assy. Waar heb je haar ontmoet, tijdens de Werq the World tour?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2018 - 9:59 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss