• Ik en een vriendin (CUTExBIATCH) haastten ons dus naar de volgende les (Muziek). Het plan was dat zij snel onze tassen op de plaats neerzet en naar de WC kwam. Nou, dat deed ze =]
    Ik maak een bloedpil open en doe het poeder in mijn mond. En dan nog mijn vingers lebberen, die moeten natuurlijk ook onder het 'bloed' zitten, en een beetje over mijn kin. Oke, we kunnen. We kwamen binnen en hoe droog: 'Wat is er nou gebeurd, ga maar snel naar de WC.' Nou jammer, (gehoopt dat hij hysterisch zou worden). Ik spoelde mijn mond enzo kwam terug en we zeiden dat het een grapje was.
    Onder de les wreef ik over mijn vingers, want dat spul gaat niet zo makkelijk van je vingers af.. En hij kijkt zo en knikt nee. (Niet zo van 'niet doen' maar hij glimlachtte erbij, als je begrijpt wat ik bedoel).
    Nou heeft die vriendin van mij dat vertelt aan een andere vriendin. En die andere vriendin ging naar de muziek-docten en vroeg wat hij er van vond. Wat bleek nou, hij was zich doodgeschrokken en vond mij en die vriendin 2 gekken. =]Oah, I luf die docent. Echt een schat van een man! =D


    I live for the applause, you will die for it.

    Wahahaha x'D


    never say goodbye.

    Wuhahahha^^


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    omg :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    =D Omg


    You'll never dream alone. <3

    xD


    Fooled ya!

    Ik lach helemaal dubbel toen ik dat hoorde dat hij zich kapot geschrokken was :Y).


    I live for the applause, you will die for it.

    mijn muziek leraar is letterlijk niet bij zijn hoofd =='


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT