• Heej
    Ik weet niet of jullie er last van hebben, maar ik iig wel. x]
    Er zijn soms mensen die in de ‘uitleg’ de uitkomst van de vorige quiz plaatsen. Als bijgevolg dat dat tekstje dus keilang is. Moet je altijd zolang scrollen om beneden op de internetpagina te komen.
    Kan daar niet zoals een minimum aan woorden een maximum ofzo opstaan? Of iig na een stukje tekst ‘Lees meer van deze uitleg’ ofzo staan. Anders wordt dat zolang bij sommigen.

    Jullie mening?

    Voorbeeld:

    Ik wil nog graag bedanken:
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...


    Dit zijn er nu maar 10, maar 20 is dan het dubbele. En op het forum heeft het niet hetzelfde effect. Dat neemt veel plaats in beslag vind ik. Als er dan staat:
    Ik wil nog graag bedanken:
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    Meer uitleg


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Lijkt me een heel erg slecht idee. Er zijn veel users die complete verhalen schrijven en alle tekst in de uitkomst zetten. Als je daar een limiet aan stelt, komen veel mensen in de problemen, zo ook ik. Als je het al doet, moet je zo'n hoog limiet stellen, dat het geen nut meer heeft.


    Bored.

    Minimum van woorden staat er dacht ik al wel op.
    Maar ben nog nooit zoiets tegen gekomen eigenlijk :X


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Lijkt me een heel erg slecht idee. Er zijn veel users die complete verhalen schrijven en alle tekst in de uitkomst zetten. Als je daar een limiet aan stelt, komen veel mensen in de problemen, zo ook ik. Als je het al doet, moet je zo'n hoog limiet stellen, dat het geen nut meer heeft.

    Het gaat toch over de uitleg?
    Dat dingetje voor je op verzenden moet klikken waar men meestal iets korts over de quiz zegt?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Het gaat toch over de uitleg?
    Dat dingetje voor je op verzenden moet klikken waar men meestal iets korts over de quiz zegt?

    Whaha, kut. Klopt, verkeerd gelezen. Sorry :X


    Bored.

    (...)
    Whaha, kut. Klopt, verkeerd gelezen. Sorry :X

    Ach kan iedereen overkomen :'P


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Tegen.
    Sommige willen daar iets vertellen en met een limiet kan je er mee in de problemen komen. Of als je dan een stukje van de vorige uitkomst erin wilt zetten kan je het ook niet zo lang maken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @ Marshmellow: ik weet wel dat er een minimum is, anders zou ik het niet zeggen.
    @ Decoy: ik bedoel niet dat ze geen lange uitleg mogen maken, maar sommigen zetten de hele uitkomst in de uitleg. Dan wordt die heel lang en neemt die meer als de helft van de internetpagina in beslag. Zoals op dit moment een quiz van Cinema Bizarre, het duurt toch wel even omdaar voorbij gescrold te zijn.
    Dan zou het handig zijn als er na een bepaalde periode zoiets zou staan als 'lees meer', dat mensen die toch in de hele uitleg geintresseerd zijn de hele uitleg kunnen lezen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    dan pak je het balkje aan de rechter kant van je pc en ga je met die naar beneden en ben je er heel snel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    voor, ik denk dat het wel handig is om een linkje te krijgen met "lees meer"vooral als het ook bij je profiel komt, bij "quizzen gebmaakt door ..." dat daar niet de hele uitleg staat, als je bv iets in iemands gastenboek wilt zetten, je niet langs al die lange uitleggen moet scrollen. Daar heb ik ook last van als ik, nadat ik een beichtje heb gelezen bij mn gastenboek en het per ongeluk weg klik, dat ik dan helemaal langs mijn eigen uitleggen moet scrollen. best vervelend.

    xxx


    If you're going to hell, keep going

    Tegen, overbodig.
    Iedereen is tegenwoordig zo lui.

    tegen, maar het mischien kun je wel een linkje van vraag enzo aan de bovenkant zetten..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Tegen. Sommige mensen die willen mensen bedanken van wie ze steun hebben gekregen en dat zijn er soms wel een paar. >.< sorry, slechte reden


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Voor, ik vind niet dat er een maximum moet komen, maar ik vind wel dat na zoveel woorden er Lees Meer moet komen staan.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Tegen. Sommige mensen die willen mensen bedanken van wie ze steun hebben gekregen en dat zijn er soms wel een paar. >.< sorry, slechte reden

    Dat snap ik wel hoor. Laat zeggen dat ze er ongeveer 20 zetten zo onder mekaar. Dan staat zo'n 'onzichtbare spatie' ertussen. Dus dan zetten ze:
    Ik wil nog graag bedanken:
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...


    Dit zijn er nu maar 10, maar 20 is dan het dubbele. En op het forum heeft het niet hetzelfde effect. Dat neemt veel plaats in beslag vind ik. Als er dan staat:
    Ik wil nog graag bedanken:
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    Meer uitleg

    Dit bedoel ik. Ahja, ik vind het veel overzichtelijker zo. En ik snap dat mensen zeggen dat je dat balkje kunt gebruiken aan de zijkant. Maar tegenwoordig gebruikt niemand dat als je kunt scrollen. Scrollen is ook meestal sneller, bij de meesten -waaronder ik- is het de gewoonte om te scrollen en dan denk je niet aan dat balkje.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind het wel een goed idee eigenlijk : D
    xoxo.


    ok