• Heej
    Ik weet niet of jullie er last van hebben, maar ik iig wel. x]
    Er zijn soms mensen die in de ‘uitleg’ de uitkomst van de vorige quiz plaatsen. Als bijgevolg dat dat tekstje dus keilang is. Moet je altijd zolang scrollen om beneden op de internetpagina te komen.
    Kan daar niet zoals een minimum aan woorden een maximum ofzo opstaan? Of iig na een stukje tekst ‘Lees meer van deze uitleg’ ofzo staan. Anders wordt dat zolang bij sommigen.

    Jullie mening?

    Voorbeeld:

    Ik wil nog graag bedanken:
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...


    Dit zijn er nu maar 10, maar 20 is dan het dubbele. En op het forum heeft het niet hetzelfde effect. Dat neemt veel plaats in beslag vind ik. Als er dan staat:
    Ik wil nog graag bedanken:
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    Meer uitleg


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zou het wel vervelend vinden. Ik zet zelf ook alles in mijn uitkomsten en er zijn er heel veel die dat ook doen.
    Dus tegen.

    xd

    ik ben het met je eens!
    ik kan daar ook niet tegen :O
    als mensen willen wetn wat er in de vorige quiz is gebeurd kunnen ze die toch leze?

    Ik zou het wel vervelend vinden. Ik zet zelf ook alles in mijn uitkomsten en er zijn er heel veel die dat ook doen.
    Dus tegen.

    xd

    Je antwoord is totaal tegenstrijdig. x] Je vind het vervelend maar toch ben je ertegen om een 'lees meer'knop te zetten bij een hele lange uitleg.
    Tuurlijk weet ik dat er meer zijn die dat doen. Vandaar dat ik daar een suggestie van gemaakt heb. Als er maar 1 quiz is die dat doet, dat is de moeite niet voor. Maar er zijn een heleboel die een hele lange uitleg hebben.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Tegen =)


    believers never die.

    Tegen =)

    Maar waarom dan?

    Ik vind dat als je tegen bent, teminste moet zeggen waarom.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    tegen
    reden:
    heel simpel, ik doe het zelf ook xD en ik heb zo iets op mijn muis staan waar ik heeeeel snel mee naar onder kan gaan^^


    What would Emma do?

    veur. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Anders gewoon met een link van 'Lees meer' is wel handig, ja.
    Want als je diegene hebt gesteunt, kun je daarop klikken, maar als je het alleen maar maakt voor de quiz, gaat het jou toch ook niet aan van wie diegene zo veel houdt enzo?
    Okee, wazig verhaal. 8D


    You move me ......... Kurt

    Lijkt me een heel erg slecht idee. Er zijn veel users die complete verhalen schrijven en alle tekst in de uitkomst zetten. Als je daar een limiet aan stelt, komen veel mensen in de problemen, zo ook ik. Als je het al doet, moet je zo'n hoog limiet stellen, dat het geen nut meer heeft.

    Daar gaat het toch niet om?
    Maar oke,

    ik vind het wel goed, hoor. Niet echt iets op tegen.

    Tegen, best intresant om die uitleg's te lezen en dan moet je speciaal naar een andere pagina gaan.
    Mocht dit niet het geval wezen,
    VOOR! : D