• Hoi.

    Dit gaat dus weeral over hier thuis, sorry als deze topic niet op zn plaats staat maar kvind het toch wel by familie relaties horen. Hier mijn verhaaltje:

    Ik doe hier dus heel erg veel in het huis. Like; De was naar de kelder doen elke dag. Ik ruim alle nest achter iedereen zn kont op. Ik moet de tafel zetten en afruimen. Én moet 's morgens mn papa's nest opruimen in de keuken. En weetje wat hij zei?! Ruim je de keuken eens op! Ik moet dat altijd doen. Dat zei hy dus hea >< En ik moet ook de nest van mn 11 maanden oud zusje opruimen. Alles wat ze achterlaat moet IK opruimen. En het enige dat ik krijg is commentaar. Mn broer en zussen doen niets en zij krijgen de hele tijd complimenten. ARG >< Ik word er zo pissed van.
    Kent iemand dit gevoel?

    <3


    Let's do this poo

    Nouu,
    liefja,
    kmoe zegge,
    vroeger had k dat uk,
    Maar kheb gwn es een keer hard van my late hore en echt hard en toen zyn ze der mee gestopt,
    mss is proberen ?

    x

    Alleee ;o
    Hoe onredelijk kunne mensen wel ni zijn?? xO
    Je bent hun slaafje niet zenne, als ze die nodig hebben dan moeten ze Assepoester maar bellen zenne ><
    Zeg dan wat je voelt, da menen die mensen toch ni? o.O'
    Wajooo.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ken het probleem niet...ben sowieso enigst kind =P daar naast doe ik ook niets en krijg ik er ook weinig over te horen..hooguit dak me kamer moet opruimen...xD..wat als ik lang genoeg wacht ook voor me gedaan wordt xD maar goed snap da je je daar kut over voelt..zou zegge stop eens gewoon met alles wat je normaal voor hun doet...dan merken ze miss eens hoeveel da wel niet is...en als ze dan boos op je worden ofzo moet je gewoon zegge dan je het best wil doen maar wat meer waardering ervoor wil hebbe...bedoel zoals Instinctive al zei..je bent hun slaafje niet...


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Nah, niet echt. Al wordt wel alles voor mijn zusje gedaan en niet voor mij, maar dat maakt me eigenlijk niet veel uit. Misschien moet je eens flink van je laten horen en zeggen dat je er niet van gediend bent. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik heb precies hetzelfde. =='


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ken het niet
    maar praat erover zou ik zeggn

    Ja, ik ken het. --'
    En toch zaagt mijn moeder de hele dag over dat ik nooit iets doe in het huishouden.

    ja, ik moet ook veel in huis doen.. zeg gwn de waarheid tegen je pa.. zeg: jij zit de heledag op je luie reet terwijl ik alle zooi achter jullie kont opruim!
    miss dat het werkt x]


    Hated by many, confronted by none!

    Is bij ons ook, mijn oudere broers moeten NOOIT iets doen><


    Get outta my head!