• De twincest Serie van ShayenneSLUT
    http://www.quizlet.nl/serie/5413/behind-those-eyes-of-my-brother-twc/
    wordt verwijdert.
    Even uitleg aan de users omdat hij anders meteen niet meer bestaat enzo. Dit verhaal is gejat van Eszti. Deze schrijfster heeft op vele fora dit verhaal gepost onder het motto 'dat ze het zelf geschreven had.' Dit si niet het geval. De originele schrijfster heeft ernstig bezwaar aangetekend tegen 'het verkrachten van haar verhaal' en iedereen kan zo merken dat dit inderdaad het geval is. Haar originele verhalen kun je vinden op http://www.indieewigkeit.tk/
    Ook de gejatte SA Flugels, van dezelfde persoon is nu al verwijdert. De echte naam daarvan is 'Leih mir deine Flügel.'

    Waarschuwing aan jatters: Waag het niet, het is ontzettend lullig tegenover de originele schrijfsters.

    Wat mij verder nu boeit is, of er veel mensen hier dat verhaal gelezen hebben? Want als je dat verhaal goed vond is de originele versie zeker een aanrader.
    Maargoed dit is geen promotie topic, aber een waarschuwing.

    Laten we het erop houden dat het hersenloze mensen zijn, die té dom zijn om zelf een verhaal te schrijven, en die aandacht willen, en daarom een super goed verhaal over gaan kopieëren, en dan na loop van tijd ook nog zelf gaan geloven dat dat verhaal door hun geschreven is.
    Gewoon zwak dus.

    ik heb een vraagje (A)

    kijk ik heb een serie
    my band vs. Tokio Hotel
    en een ander meisje heft een serie Your Band ft. Tokio hotel het lijkt er veel op maar heeft een ander onderwerp
    maakt da wat uit?:$


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik heb een vraagje (A)

    kijk ik heb een serie
    my band vs. Tokio Hotel
    en een ander meisje heft een serie Your Band ft. Tokio hotel het lijkt er veel op maar heeft een ander onderwerp
    maakt da wat uit?:$

    Ik wil niet veel zeggen, maar in de titel zit weinig verschil? Waarschijnlijk weer zo iemand geweest die hersenloos was, en dat idee van iemand heeft gejat. Maar ik ben geen mod, dus ik ga er ook lekker niets over zeggen, wnat zometeen zeg ik het weer fout.:Y)

    maar zij had die serie eerst en ik wist niet dattie bestond:$ en toen had ik dus die serie gemaakt


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    maar zij had die serie eerst en ik wist niet dattie bestond:$ en toen had ik dus die serie gemaakt
    Als dat écht zo is, kan hij nooit hetzelfde zijn als die andere serie.

    oki(A) het heeft wel een andere inhoud duss.. ik dagt dat je serie verwijderd kon worde als de naam ook op elkaar leek(A)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Groot Gelijk! :)


    007

    Haar reactie op dit alles was:

    ik doe juist niets.
    het is m'n eigen SA.
    ik laat me door niemand zeggen wat ik moet doen
    of ik laat me door niemand chanteren.
    Weetje? klaag me maar aan! Zodat ze hem verwijderen. Ik zet hem er toch terug op.
    Speel met zoveel mensen als je wilt, maar nie met mij bby.

    Nu ik roep iedereen op haar twincest verhaal en SA niet te lezen als ze deze opnieuw plaatst. Ze zijn gejat, maar ze blijft bij haar punt. Zelf vind ik het echt enorm brutaal.

    ik vind het ook niet erg leuk!!, maar er zijn zoveel quizjes en jah, je kan moeilijk als je een idee hebt afgaan van, oei zou iemand dat idee al hebben of niet? maar tog, het blijft niet leuk als ze het van je afpakken

    Inderdaad, ook schrei zit er dik bovenop om de boel in de hand te houden, maar helaas gaat dat moeilijk. Ze ruleren niet alle sites. :')

    Hm..
    Ik heb een Stand alone, die gaat over Band-cest...
    Ik heb dat van een meisje die er hier een serie over heeft.. Maar ik heb aan haar gevraagd of ik het mag gebruiken, en dat mag gelukkig :)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat is iets anders. Dit meisje heeft het gewoon overgenomen, alleen in haar eigen woorden. Elke gebeurenis heeft ze letterlijk overgenomen, zelf waar welke posters hangen. Zonder toestemming.

    O.O
    dat is zielig!!
    Je kan met zoveel schrijvers, niet alleen op Quizlet, het toch neit controlen of ze op elkaar lijken.. Dan doen ze in gebeurtenissen toch wel, maar het letterlijk overnemen is Zielig...
    Vind ik


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dit verhaal stond niet alleen hier, nee, ze heeft hem overal op elk forum staan. Dát is het probleem.

    Eindelijk iemand die er wat aan doet...
    Ik durfde geen verhalen meer te lezen, véél te véél last van déja vu's enzo
    ochjah dankje Bomm (flower)