• De twincest Serie van ShayenneSLUT
    http://www.quizlet.nl/serie/5413/behind-those-eyes-of-my-brother-twc/
    wordt verwijdert.
    Even uitleg aan de users omdat hij anders meteen niet meer bestaat enzo. Dit verhaal is gejat van Eszti. Deze schrijfster heeft op vele fora dit verhaal gepost onder het motto 'dat ze het zelf geschreven had.' Dit si niet het geval. De originele schrijfster heeft ernstig bezwaar aangetekend tegen 'het verkrachten van haar verhaal' en iedereen kan zo merken dat dit inderdaad het geval is. Haar originele verhalen kun je vinden op http://www.indieewigkeit.tk/
    Ook de gejatte SA Flugels, van dezelfde persoon is nu al verwijdert. De echte naam daarvan is 'Leih mir deine Flügel.'

    Waarschuwing aan jatters: Waag het niet, het is ontzettend lullig tegenover de originele schrijfsters.

    Wat mij verder nu boeit is, of er veel mensen hier dat verhaal gelezen hebben? Want als je dat verhaal goed vond is de originele versie zeker een aanrader.
    Maargoed dit is geen promotie topic, aber een waarschuwing.

    Maar één vraagje. De "jatter" krijgt die wel van te voren een melding dat het verwijdert wordt, zodat die persoon er misschien toch nog wat aan kan doen?
    Btw, goed dat er iets aan gedaan wordt!
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Ja tuurlijk, maar daar reageerde ze op met: 'I don't care, ik zet hem er gewoon weer op.'

    Zomaar verwijderen doen we niet. ;)

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=3062

    tellen kleine tekstjes ook mee??


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ja, als de orginele schrijfster zich ermee gedupeerd voelt altijd!

    Goed dat er iets aan gedaan wordt. Nu kunnen de mensen op quizlet met wél een zelfverzonnen TC hem laten zien zonder dat deze verhalen in de schaduw staan van de 'grotere' TC van de bekendere schrijvers.


    Der Augenblick schreibt unsere Geschichte

    Sorry, maar als de quizzen verwijdert worden, en iemand reageert eigenwijs met; ik zet hem er toch weer op, ik vind dat je een time out mag hebben? Ik bedoel, je zegt letterlijk dat je het verhaal van iemand anders er tóch weer op gaat zetten. Ik weet dat jullie niet veel met blokkeren en time outs doen? Maar als iemand zo reageert, en gewoon telkens alles er weer op zet, mag ze van mij wel een to, want anders blijf je bezig haar quizzen te verwijderen enzo.

    ik vind het echt zwaar zielig als je verhalen van andere gaat jatten!
    en dan vooral lullig voor de echte schrijvers


    Vind ik ook


    bla bla bla

    Sorry, maar als de quizzen verwijdert worden, en iemand reageert eigenwijs met; ik zet hem er toch weer op, ik vind dat je een time out mag hebben? Ik bedoel, je zegt letterlijk dat je het verhaal van iemand anders er tóch weer op gaat zetten. Ik weet dat jullie niet veel met blokkeren en time outs doen? Maar als iemand zo reageert, en gewoon telkens alles er weer op zet, mag ze van mij wel een to, want anders blijf je bezig haar quizzen te verwijderen enzo.

    Klopt ja, aber we zijn hier niet zo van het bannen. Tot nu toe heeft ze het nog niet aangedruft ze er weer op te zetten en kijk ik gewoon elke keer eventjes.

    Goed dat er iets aan gedaan wordt. Nu kunnen de mensen op quizlet met wél een zelfverzonnen TC hem laten zien zonder dat deze verhalen in de schaduw staan van de 'grotere' TC van de bekendere schrijvers.

    Hihi, dat vond ik even grappig klinken. Maar inderdaad, sommige zijn gewoon uitzonderlijk goed, maar dat maakt de andere niet minder slecht. Maar echte super schrijfsters zal je hier niet vinden. ;) Dan heb ik het over Coco, Neko, en Eszti enzo.

    Sorry, maar als de quizzen verwijdert worden, en iemand reageert eigenwijs met; ik zet hem er toch weer op, ik vind dat je een time out mag hebben? Ik bedoel, je zegt letterlijk dat je het verhaal van iemand anders er tóch weer op gaat zetten. Ik weet dat jullie niet veel met blokkeren en time outs doen? Maar als iemand zo reageert, en gewoon telkens alles er weer op zet, mag ze van mij wel een to, want anders blijf je bezig haar quizzen te verwijderen enzo.

    Klopt ja, aber we zijn hier niet zo van het bannen. Tot nu toe heeft ze het nog niet aangedruft ze er weer op te zetten en kijk ik gewoon elke keer eventjes.

    Oke, maar ik bedoel ook niet permanant... Gewoon dat ze weet dat ze dat niet weer niet flikken enzo, maarja, als ze ze er nog niet op heeft gezet, is het ook niet nodig ofzo.

    vind ik ook!
    bedenk je een verhaal, gaat er weer iemand met je ideeën vandoor. ô.o
    te zielig gewoon.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    het is erg laf om iets te 'stelen' en dan nog zeggen dat je het zelf geschreven is! duz, ik vind het erg goed,dat jullie er dan wat aan doen.


    And all the girls in the front row scream your name.