• wat was jouw langste tongzoen? ^^

    vn mij:

    2O.O3.O9
    met Ana
    1O minute lang ^^


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Whaa xD
    Dat Tell ik niet hoor xD^^
    Maar wel lang ^^


    Your Butt is Mine!

    (...)maar dat was voor een weddenschap;

    als ze mij plaagt, trek ik een pruillip, en die had gezegd, dat ze in mijn lip zou bijte,
    maar ik zei dat ze dat niet durfde,
    en dan zei ze wedde van wel?
    en dan hebbe we gewed,
    als zij zou bijte, dan zou ik haar 10 minute lang kusse,
    als ze het niet zou doen, zou ze voor heel haar school roepe dat ze van me houd xD
    en ze heeft dus gebete (: dusja.

    en wannabe? wa 's er daar nu wannabe aan? fuckyou zne. as ge 'r ni tege kunt fzo, reageer dan ook niet? kvroeg toch gene commentaar. serieus, jong.

    Tja, dan moet je maar geen topic openen hea (:
    Volgens mij is NL nog steeds een vrij land,
    Dus fuck YOU als je het daar niet mee eens bent.
    En wat puffel zegt, mensen geven commentaar, leer er maar mee leven.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    uhh. weet ik niet. had geen stopwoth bij de hand sorry..
    volgende keer zal ik wel tellen ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Uh, weet ik veel xD
    Geen 10 min. iig.


    I clicked my heels and wished for you.

    long ago, 45 minuten.


    Life is hard and then we die

    en nee, dat heb ik niet getimed. toen we begonnen was het een tijd, en toen we eindigen was er een tijd, en het was echt toeval dat ik daar keek xD


    Life is hard and then we die

    Sjeezus, kutmensen. Laat haar een topic openen en hij jullie verfuckte commentaar voor jezelf. Is dat nu zo moeilijk. Hou gewoon jullie bek en stop met alle reacties te quoten. Dat valt ook onder spam, weetjewel.


    Innocence.

    Nog geen (A)


    Everyone is people - Tim Baker

    Ik heb geen idee, 2 minuten ofzo? Maar de volgende keer dat ik m'n aapje weer zie dan wilt die 5 minuten met me zoenen, speciaal om te pesten, maar ik heb die deal wel geaccepteerd, best stom dus :X


    I don't need words to feel those lips.

    Sjeezus, kutmensen. Laat haar een topic openen en hij jullie verfuckte commentaar voor jezelf. Is dat nu zo moeilijk. Hou gewoon jullie bek en stop met alle reacties te quoten. Dat valt ook onder spam, weetjewel.


    Damn.


    -

    (...)

    Damn.

    Wat?? Ik mag mijn mening toch ook zeggen net zoals alle andere hier. En als dat jullie niet aanstaat dan heb je pech.


    Innocence.

    Sjeezus, kutmensen. Laat haar een topic openen en hij jullie verfuckte commentaar voor jezelf. Is dat nu zo moeilijk. Hou gewoon jullie bek en stop met alle reacties te quoten. Dat valt ook onder spam, weetjewel.

    gaan we op die toer...
    je kan het ook wat aardiger zijn
    wij zijn net als jouw ook mensen
    tenzij jij een alien bent:8


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik vind dit topic een beetje opschepperig. :X
    'Hoe lang is jouw langste tongzoen, ohja, de mijne 10 minuten, dat kan jij niet hé?'
    Zo komt het dus over bij mij.

    (...)
    Wat?? Ik mag mijn mening toch ook zeggen net zoals alle andere hier. En als dat jullie niet aanstaat dan heb je pech.


    Damn.


    -

    Sjeezus, kutmensen. Laat haar een topic openen en hij jullie verfuckte commentaar voor jezelf. Is dat nu zo moeilijk. Hou gewoon jullie bek en stop met alle reacties te quoten. Dat valt ook onder spam, weetjewel.

    Sorry, ik zal voortaan toestemming vragen voordat ik ook maar iets zeg, oké?
    Als je een topic opent op Q, is er kans dat je commentaar over je heen krijgt. Heb ik ook wel eens gehad hoor. En volgens mij heb ik er bij gezet ik vind. ?


    Everything means nothing, if I ain't got you.