• precies..OMG!!!!!!
    zit ik tv te kijken...een volwassen fan van k3!!!
    dat mens is 20 en heeft een knalroze kamer met overal posters en verzamelspul van k3!!! hoe f*cking idioot!!
    en ging ze samen met 2 vriendinnen waaronder 1 van 36 (!!!) naar een concerrt van k3 xD xD x3
    verpesten ze alles voor die kleine kinderen die achter hun zitten want zij gingen staan en zwaaien en springen en meezingen...en nu bij een ander concert willen ze kaartjes krijgen en gaan ze voor de deru zitten krijgen ze ruzie m et ouders die vinden dat ze normaal moeten doen en het niej moeten verpoesten voor de kleine 'echte' fans xD
    helmaal meee eens...grow up!!


    Love makes you feel perfect :D

    Titel aangepast.


    Bored.

    omfg xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    WTF >< ^-^'


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Wtf!
    Maarja, als hun fan zijn, kan je het hen niet afnemen. Elk mens is anders. ^^'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hm ja ik zag de reclame toen ik Holland's got talent keek =')
    Dan spoor je toch niet.


    BAM!

    xD dat is best wel melig... maarja als hun fan willen zijn... maar ik vind dat ze dan niet voor die kleintjes moeten gaan staan want dat is zielig voor die kleintjes... ik denk trouwens dat die mensen denken dat ze nog 6 zijn ofzo


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Ey!
    Dan kun je wel zeggen dat hun idoot zijn maar hun hebben dat recht ook! Ik heb het daarnet ook gezien, ik vind het ook wel raar. Maar kom op! Die meoder die zo super uitviel tegen hun spoorde gewoon niet, ze laten de kinderen gewoon voor. Ik vind het knap wat ze doen, er zo voor uit komen.
    Dus ga nou niet roepen dat dit ziek is, want wij kunnen ook zo geobsedeert doen hoor!


    -

    Ey!
    Dan kun je wel zeggen dat hun idoot zijn maar hun hebben dat recht ook! Ik heb het daarnet ook gezien, ik vind het ook wel raar. Maar kom op! Die meoder die zo super uitviel tegen hun spoorde gewoon niet, ze laten de kinderen gewoon voor. Ik vind het knap wat ze doen, er zo voor uit komen.
    Dus ga nou niet roepen dat dit ziek is, want wij kunnen ook zo geobsedeert doen hoor!

    Ey!
    Dan kun je wel zeggen dat hun idoot zijn maar hun hebben dat recht ook! Ik heb het daarnet ook gezien, ik vind het ook wel raar. Maar kom op! Die meoder die zo super uitviel tegen hun spoorde gewoon niet, ze laten de kinderen gewoon voor. Ik vind het knap wat ze doen, er zo voor uit komen.
    Dus ga nou niet roepen dat dit ziek is, want wij kunnen ook zo geobsedeert doen hoor!

    Mee eens. :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    Weetje, mijn moeder zit daarbij hoor?


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Joke,
    Maar opzich, vind ik het wel grappig.
    Als je daar voor uit durft te komen, heb je wel lef ! :'D


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    naja iedereen zijn muziek toch? Iedereen wilt hier respect voor zíjn muziek, dus geef je dat ook aan andere. ookal is het idd wat vreemd..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    O gosh...die mensen zijn total gestoord!!!
    Nog gestoorder dan IK o_0 dat komt weinig voor:P)
    en ik vind t zielig voor die kindjes

    ik zag die reclame ding ook..


    it's cool to know nothing.

    Ey!
    Dan kun je wel zeggen dat hun idoot zijn maar hun hebben dat recht ook! Ik heb het daarnet ook gezien, ik vind het ook wel raar. Maar kom op! Die meoder die zo super uitviel tegen hun spoorde gewoon niet, ze laten de kinderen gewoon voor. Ik vind het knap wat ze doen, er zo voor uit komen.
    Dus ga nou niet roepen dat dit ziek is, want wij kunnen ook zo geobsedeert doen hoor!


    Only losers can act the way you do