• omg. ik kwam weer eens op een superdom idee. En ik weet dat nu mensen gaan zeggen. dat als we dat gaan doen dat het geen quizsite meer is. maar meer een sociaal netwerk. enzo. Als je me begrijpt.
    Maar ik kwam dus op het idee. om muziek te kunnen beluisteren op quizlet. (:


    It even took me by surprise

    Bedoel je een Radio?


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben toch tegen. Het is geen profielsite.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben toch tegen. Het is geen profielsite.

    lalaallaal^^ zie hierboven


    We can only learn to love by loving.

    Bedoel je een Radio?
    nee. een soort van programma-achtig iets ofzo. Waarop mensen liedjes kunnen downloaden en dan zo kunnen de bezoekers van dat profiel de liedjes beluisteren. (:


    It even took me by surprise

    (...)
    lalaallaal^^ zie hierboven

    Wat moet ik hierboven zien :X.


    "I shut my eyes in order to see.'

    (...) nee. een soort van programma-achtig iets ofzo. Waarop mensen liedjes kunnen downloaden en dan zo kunnen de bezoekers van dat profiel de liedjes beluisteren. (:
    Ohja, eigenijk vind ik dat wel leuk, maar voor andere: Dat je die ook kunt uitschakelen zoals de Templates.


    I live for the applause, you will die for it.

    (...) Ohja, eigenijk vind ik dat wel leuk, maar voor andere: Dat je die ook kunt uitschakelen zoals de Templates.
    jaa. zou wel leuk zijn. (:


    It even took me by surprise

    Ik ben toch tegen. Het is geen profielsite.


    You'll never dream alone. <3

    ik ben tegen, straks klik je op een profiel, begint er muziek af te spelen die je walgelijk vindt zo dwars door je eigen muziek heen o_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    PERFECT IDEE!

    dat is al eens afgewezen geloof ik?

    ik ben tegen, straks klik je op een profiel, begint er muziek af te spelen die je walgelijk vindt zo dwars door je eigen muziek heen o_x
    En als je het dan, net zoals de Templates, uit kunt schakelen? =D


    I live for the applause, you will die for it.

    dat is al eens afgewezen geloof ik?


    ok

    Mog effe e Quizlet is hyves 0.o


    Some angels have no wings.

    Ohja, dit staat bij de afgewezen Suggesties:
    • Muziek op profiel.

    Er zal géén muziek op het profiel worden afgespeeld. Ten eerste omdat het vervelend is als je al muziek luistert en er komt een ander liedje doorheen. Ten tweede is Quizlet.nl geen profielensite maar een Quizzen site.


    I live for the applause, you will die for it.