• De stelling van vandaag luidt:
    Iedereen moet verplicht orgaandonor worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee ik vind dat je daar zelf toestemming voor moet geven.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    nee


    --

    Nee, moet ieder voor zichzelf weten.


    -

    Oneens, niet iedereen heeft zin om dat briefje op te sturen (of is het kwijt) oid.
    Dus ik vind niet dat er dan de beslissing gemaakt mag worden, in die persoon om te snijden na zijn/haar dood.

    Oneens, je moet zelf kunnen kiezen wat je met je lichaam laat doen.


    Numbers.

    ik bepaal zelf wel hoe en wanneer mensen een scalpel in me steken en mn halve maag er uit trekken om die er vervolgens weer bij iemand anders in te proppen,
    paar keer met de breinaald er doorheen gaan en d'r een mooi strikje in leggen xD

    Dat het verplicht is dat mensen in me snijden en vervolgens de hele zaak er uit liggen te trekken?
    Bitte, nein.


    I live for the applause, you will die for it.

    oneens!


    i have a busy life

    Oneens, want het is je eigen lichaam.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    oneens. :'D


    Life is a beautiful struggle

    Eens, na onze dood kunnen wij er toch niks meer mee?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik vind dat iedereen standaard donor moet zijn, maar dat je t wel moet kunnen aangeven als je 't niet wilt zijn.

    Ik vind t btw echt onzin dat sommige mensen geen donor willen zijn 'omdat ze t eng vinden als er in hun lichaam gesneden wordt'. Dan denk ik echt van; vind je dat nou echt zo belangrijk dat je er andere mensen voor wilt laten sterven, terwijl jij toch niks meer met je organen doet? Ze rotten toch wel weg als je dood bent.

    Nee, echt een domme stelling. iedereen moet doen wat hij/zij wil, je gaat toch ook niet(bijv.) zomaar iets aan een wildvreemde geven als je dat niet wil?


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Eens, je doet er zelf niets meer mee en de operatie krijg je ook niet mee. Zo zorg je er wel voor dat iemand anders langer en gemakkelijker kan leven. Je organen rotten anders gewoon weg, samen met de rest van je lichaam.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nee, zoiets moet je niet verplichten. Het is een keuze die je zelf moet maken.