• http://www.ze.nl/auteur/Jet/zebeauty/Echte-schoonheid-173.html
    Lees dit is en durf dan nog is te zeggen dat je jezelf lelijk vind.


    Life is hard and then we die

    Schoonheid zit van binnen,

    (...)Waarom zijn kleine borsten slecht dan? Ik bedoel, dat is ons gewoon in het hoofd gestampt, dat kleine borsten niet goed zijn. Raad is door wie? Door de jongens, juist ja! En dat terwijl de meeste jongens niet eens op enorme borsten vallen! Het is echt grote onzin dus dat je lelijker bent met kleine borsten.

    Lol doet me denken aan een taak van Duits je moest de ideale partner beschrijven x'D Natuurlijk één van de jongens kwam wel af met grote borsten en whatever terwijl iedereen mooi karakters begon te beschrijven x'D
    Maar soit, je hebt wel gelijk! Maarja hoe je dat beeld weg krijgt, dat zal nog wel lang duren..


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Lol doet me denken aan een taak van Duits je moest de ideale partner beschrijven x'D Natuurlijk één van de jongens kwam wel af met grote borsten en whatever terwijl iedereen mooi karakters begon te beschrijven x'D
    Maar soit, je hebt wel gelijk! Maarja hoe je dat beeld weg krijgt, dat zal nog wel lang duren..
    Tja nouja, weetje, je moet maar zo denken. Tegenwoordig is het in om dun te zijn. Dan ben je dun, máar dan heb je wel kleine borsten. Dan heb je het ene niet, maar het andere wel. Ik ben namelijk best wel dik, maar ik heb wel grote borsten. Borsten zijn namelijk niet meer dan een ophoping van vet. Zo is het nou eenmaal ^^'


    Life is hard and then we die

    Mijn boyfriend vind ook dat ik een lekkere kont ect.ect. hebt, maar ik zit tog iedere dag te denken hoe ik van die plompe benen& kont afkom -_- Word er knetter van, maarja...


    I want my bloody cheese now!^^

    I'm gorgeous. I belong to that 2% of the population. En ik ben er trots op.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)Tja nouja, weetje, je moet maar zo denken. Tegenwoordig is het in om dun te zijn. Dan ben je dun, máar dan heb je wel kleine borsten. Dan heb je het ene niet, maar het andere wel. Ik ben namelijk best wel dik, maar ik heb wel grote borsten. Borsten zijn namelijk niet meer dan een ophoping van vet. Zo is het nou eenmaal ^^'

    Yeah I know^^ Maar ik vind me dus eigenlijk verschrikkelijk mager op sommige momenten x'D Ik vind dat het soms lijkt of mijn armen zo kunnen breken x'D Maar zo ben ik nu eenmaal altijd geweest, en daar valt toch niets aan te doen^^ Kan me meestal ook niets schelen enzo :'P
    Ik ben nu eenmaal heel mager en daarom kleine borsten :'P


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    I'm gorgeous. I belong to that 2% of the population. En ik ben er trots op.
    Box! Me too ^^!


    Life is hard and then we die

    Ik hoor in het midden denk ik. Soms ben ik blij met mezelf, soms niet.


    when words fail, music speaks.

    Ik ben redelijk blij met mezelf ,
    ik ben wie ik ben en daar gaat niemand , zelfs ik niet , iets aan veranderen _O_:Y)

    ik ben gewoon superr moooi. =]
    sorry, groot ego


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik ben gestopt met lezen toen ik het filmpje zag, dat bevatte persoonlijk alles wat ik moest weten. Ik ben niet perfect, maar ben ik daarom lelijker als jou, gewoon omdat ik een wipneusje heb of een rare scheiding in mijn haar? Nee. Mooi zijn is een keuze geen droom, als je begrijpt wat ik bedoel :3


    All was well.