• mijn vriendin heeft op haar profiel een persoonlijk tekstje geschreven voor iemand, en dan wordt het gewoon gekopieerd !!

    ik vind echt dat dit niet kan, komaan.. Inspiratieloos ofzo?? Het is gewoon een schande !!

    van mijn vriendin :
    http://www.quizlet.nl/users/XVonXDutChxX/
    van die ander:
    [url] http://www.quizlet.nl/users/Billneukerx3/?message=66[/url]

    Komaan, mijn vriendin heeft daar zo al veel werk aan gehad, dan wordt heel haar profiel gewist en zet ze er alles terug op
    en dan kopieert iemand dat (N)
    je kopieert toch ook geen verhaal??


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    OMYGOD!
    Het is zoo kansloos om zoiets van iemand te stelen!
    Jezus..
    Wat heeft dat voor nut? Kun je zelf nix verzinnen ofzo..
    :S


    AAP

    maar er word hiet echt constant van alles gestole ze ^^

    maar er word hiet echt constant van alles gestole ze ^^ maar het is wel zielig da ze het doen ö

    Inderdaad, wel heel fake! Ik moet eerlijk zijn ik heb geen idee van wie die origineel is, maar het is wel heel nep dat 'ie gejat wordt!!
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Ja, okee..
    Maar als iets persoonlijks is erger dan gewoon..
    1 of ander stom verzinsel..


    AAP

    Mooi dat je er een topic van maakt.. ik ben zó woest.. het zit haar allemaal niet mee.. eerst verdwijnd haar profiel voor de helt en dan pikt iemand haar tekst.. en maak er dan een kleine draai aan van haar zelf [want tja niet alles kan je overemen want dan zou het te veel opvallen toch??] nou WIJ merken het wel howr.. ik vind dat ze het moet verwijderen en haar excuses moet aanbieden!
    Daar mee basta!


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Neej ik vind dat je gelijk hebt.
    Zoiets doe je gewoon niet.
    K zou het haten moest iemand me dat flikken!
    X

    Mooi dat je er een topic van maakt.. ik ben zó woest.. het zit haar allemaal niet mee.. eerst verdwijnd haar profiel voor de helt en dan pikt iemand haar tekst.. en maak er dan een kleine draai aan van haar zelf [want tja niet alles kan je overemen want dan zou het te veel opvallen toch??] nou WIJ merken het wel howr.. ik vind dat ze het moet verwijderen en haar excuses moet aanbieden!
    Daar mee basta!


    Gelijk heb je.


    AAP

    Inderdaad, wel heel fake! Ik moet eerlijk zijn ik heb geen idee van wie die origineel is, maar het is wel heel nep dat 'ie gejat wordt!!
    xoxo


    Ik weet dat vonducht de eerste was.. want ze zei nog trots; kijk is naar mijn profiel.. dat meisje heeft het voor mij gemaakt! Hélemaal zelf verzonnen.. dat weet ik,, want haar reacties op mijn verhalen zijn altijd hartstikke origineel en hélemaal van haar !


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Ik zal meteen even kijken, en kijken wat eraan te doen is.

    OMG zoow DOM va der
    das echt stom dat je dat gaat kopieeren!
    verzin lekker zelf iets!!
    Xx Mirr


    i can't pretend you're nothing special

    Da's zeer zielig!:O

    Ik heb t gelezen, zoiets schrijf je uit je hart, en de kopier je niet..Mara de profiel van jou vriendin, die vind ik egt hip!^^


    My fairytail stinks, does yours?

    O.O
    Je moet naar een mod ervoor gaan, die veranderen het wel ;)
    Het lijkt hier net Enschede xD
    1 schietpartij, de buren ze huis is doorzocht op een crimineel en een vechtpartij xD
    Alleen hiet jat iedereen van alles O.O


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb een pb gestuurd met het verzoek erin het weg te halen. Het ging om dit deel nietwaar?

    Dit plekje is voor een speciaal iemand ,een persoon die ik heb leren kennen op quizlet...Een persoon met een geweldige persoonlijkheid en en die me keer op keer blijft verassen met haar prachtige verhalen, Een persoon die een ereplaatsje verdient op mijn profiel, iemand die hard gewerkt heeft en nu de eer toekrijgt die ze dubbel en dik verdient!

    Jaa dat is idd dom om te stelen

    Misschien kunnen ze hier zo ding aanmaken dat niemand iets van he profiel kan kopieeren..

    xx


    Life is a fairytale, told by an idiot.