• mijn vriendin heeft op haar profiel een persoonlijk tekstje geschreven voor iemand, en dan wordt het gewoon gekopieerd !!

    ik vind echt dat dit niet kan, komaan.. Inspiratieloos ofzo?? Het is gewoon een schande !!

    van mijn vriendin :
    http://www.quizlet.nl/users/XVonXDutChxX/
    van die ander:
    [url] http://www.quizlet.nl/users/Billneukerx3/?message=66[/url]

    Komaan, mijn vriendin heeft daar zo al veel werk aan gehad, dan wordt heel haar profiel gewist en zet ze er alles terug op
    en dan kopieert iemand dat (N)
    je kopieert toch ook geen verhaal??


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    IK WIL HAAR ECHT SLAAN O.<


    don't Worry...Be gay.

    Weetje

    Renee dat meisje dat volgens jullie gestolen heeft is een vriendin van mij.
    Maar misschien wist ze dat niet en kwam ze zelf op dat idee?

    Kan toch...

    Ik vind niet dat als je het niet zeker weet dat ze het gestolen heeft haar moet gaan beschuldigen van stelen!

    Wie weet is dat helemaal niet waar en heeft ze dat niet gestolen...

    xxx

    Oke misschien het kon best, maar wat ik heb gelezen was letterlijk hetzelfde als datgene dat op mijn profiel staat, ik zeg niet dat ze geen tekstje mag schrijven voor haar vriendin maar doe het dan teminste zelf!

    x.*/


    Njah ik begrijp dat je het niet leuk vind hoawr ;)
    En jaah dat moet eigenlijk echt wel toeval zijn dat ze net hetzelfde tekstje als jou uitgevonden heeft ;)

    IK WIL HAAR ECHT SLAAN O.<


    Met slaan bereik je niets ;)

    Weetje

    Renee dat meisje dat volgens jullie gestolen heeft is een vriendin van mij.
    Maar misschien wist ze dat niet en kwam ze zelf op dat idee?

    Kan toch...

    Ik vind niet dat als je het niet zeker weet dat ze het gestolen heeft haar moet gaan beschuldigen van stelen!

    Wie weet is dat helemaal niet waar en heeft ze dat niet gestolen...

    xxx


    Dat kan je niet menen???
    Het begin is prss het zelfde.. dat kan gewoon niet :O
    Er staat 'wall of fame' en aan het einde is de naam van haar vriendin verwerkt tussen twee lange liggende strepen en dan doet ze owk nog; for me;
    nou srry howr.. dat klopt niet.. alles wat ik net heb neergezet heeft britt voor mij gemaakt.. waar ik zó door geraakt was.. ik geloof niet, en niemand kan mij wijs maken, dat zij het zelf heeft verzonnen.. gwoon zwak.. [en het blijkt ook nog dat dat meisje als 'vrienden' staat bij britt en haar profiel heeft genomineerd.. dus haar profiel heeft ze zéker gezien!

    bv;
    dit is van britt; *____For me : ''Baas over de wereld op het witte papier''_____*

    van die na-aper; For me are you; The most beautifull Angel on earth !^^

    Much a like.. don't you think?


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Jaa dat is idd dom om te stelen

    Misschien kunnen ze hier zo ding aanmaken dat niemand iets van he profiel kan kopieeren..

    xx


    Hoe zou da gaan? Da ge égt ni! Dan moetge al zoiets als ne filter gaan pakke, ma zelf die zogezegde TH - Filter werkt amper, dusJah :P


    007

    IK WIL HAAR ECHT SLAAN O.<


    Met slaan bereik je niets ;)

    Nou en >


    don't Worry...Be gay.

    LOSERRRRR xD dat is het enigste wat ik erover kan zeggen.. erg zat dat mensen zelf zoon leeghoofden zijn dat ze niets kunnen verzinnen!

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Jaa dat is idd dom om te stelen

    Misschien kunnen ze hier zo ding aanmaken dat niemand iets van he profiel kan kopieeren..

    xx


    Hoe zou da gaan? Da ge égt ni! Dan moetge al zoiets als ne filter gaan pakke, ma zelf die zogezegde TH - Filter werkt amper, dusJah :P


    Okay xD maar dat hebben zo op zoveel site's =']


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik vind het echt zo fakking kansloos om tekstjes of zelfs hele verhalen te kopieren en voor jezelf te gebruiken. ;o Gelukkig word er nu iets aan gedaan.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ik vind het egt een supeermooitekstje maar ik zou um nooit kopieeren, ik vind het egt dom dat je dat doet


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Je had dit naar mijn eming beter privé kunne op lossen want nu wordt het nogal een haattopic naar haar toe :')


    BAM!

    Inderdaad, mods hebben een pb gestuurd, slotje.