• Bij ons op school hebben we een hoek,, waar ons alto groepje heel vaak staat in de winter en zow..


    en vandaag waren er van die eerste klasser dingen.. en die dachten dat ze onze plek konden inpikken omdat we wat later kwamen..

    dus wij ergelijk weer heen.. maar ze gingen niet weg.. egt vaag..

    maar goed..

    dat vond ik wel grappig.. want nou is het dus zow.. het is onze fanclub.. ze gingen helemaal tellen hoeveel van die kinderen er kwamen en zow.. dus nou hebben we al een 20 personen fanclub.. ik vind het wel grappig.. maar als ze er morgen weer gaan staan duwen we ze wel weg als ze dan nog niet weg gaan. xD

    dus..



    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ze moeten onze plek eens inpikken. ><
    Dat durven ze niet eens. :'D

    XD fanclub??? haha dat hebben wij niet...
    wij hebben alleen maar ahters ;\


    Hated by many, confronted by none!

    Ik vond het wel lollig.. en nu zou mijn vriendin dus een hyve gaan oprichten omdat zij dat helemaal geweldig vond ^^


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Wij hebben een "richel" ook gevuld met alto's. Meestal is het wel gezellig, maar soms verpesten de emo's het door te gaan schreeuwen, rommel te maken of keihard muziek op te zetten.


    Life is hard and then we die

    ow jah dat ken ik xD

    maar jah.. MissShinoda en ik hebben soms egt hoofdpijn.. ook omdat de aula druk is.. maar soms kunnen wij met zijn alle egt vet druk doen.. en dan heb ik daarna hoofdpijn xD


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Onze emo/alto/scene plek &ja, die hebben we, is echt vet. 8D
    En Judy, de hoofdfreak zoals ik haar graag noem, zegt ook altijd dat ik er moet gaan staan, maar dat durf ik niet. (A)
    En wat respect, ik ben ook een brugpieper. --' &ja ik ben blijven zitten.


    You move me ......... Kurt

    ow i'm srry.. maar de eerste klassers die ik bedoel zijn geen alto.. gewoon van die kinderen die denken dat ze cool zijn om ons te pesten weet je wel..

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ze moesten eens bij de verwarming gaan zitten, dan hebben ze pas ruzie :Y)


    Think before you act.

    Het altogroepje op m'n vorige school stond meestal bij de rokersruimte.
    Op m'n nieuwe school heb je niet echt altogroepjes omdat er.. geen alto's zijn. Ja, 4 in de hele bovenbouw. En in de eerste een paar emootjes. That's it. Die ownen de begane grond.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wij hebben niet eens zulke plekken. Iedereen is een beetje gemixt. :') Ik vind het wel gezellig.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik deed ook wel eens wat vaags... Er zaten zo'n neten aan ONZE tafel (Dat hoort toch iedereen te weten...) & toen ging ik er gezellig bijzitten... Ze keken me eerst vaag aan, maar toen mijn vriendinnen erbij kwamen, gingen ze vlug weg x3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik deed ook wel eens wat vaags... Er zaten zo'n neten aan ONZE tafel (Dat hoort toch iedereen te weten...) & toen ging ik er gezellig bijzitten... Ze keken me eerst vaag aan, maar toen mijn vriendinnen erbij kwamen, gingen ze vlug weg x3

    Wat is/zijn neten?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ghaha.
    Ik zit niet in een 'alto-groepje' ofzo, omdat er in onze hele school maar iets van 6 van zulke types zijn, verspreid over jaar 1 tm 4. (Ja onze school bestaat nog maar 4 jaar.)
    Maar, als wupperts onze plek inpikken, krijgen ze ruzie met tot de 18 mensen, en als er ongewenste mensen bij komen zitten, krijgen ze van een zeker persoon 'de kont'. En dat is altijd leuk toch. :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wij hebben zo met het hele derde 'een hoek'. En jaa, daar staan de 3des. No biggy, ik heb geen alto's, emo's of weet ik veel wat o's in mijn school. Owja, er zit één gothic meisje in mijn school. That's it.


    Innocence.

    Wij hebben zo met het hele derde 'een hoek'. En jaa, daar staan de 3des. No biggy, ik heb geen alto's, emo's of weet ik veel wat o's in mijn school. Owja, er zit één gothic meisje in mijn school. That's it.

    Wij hebben ook 1 gothje in onze school. Sommigen beweren dat het er twee zijn (die tellen mij mee ==')


    No growth of the heart is ever a waste