• Jaman.
    Die blonde, Kathleen stopt ermee.
    Ze is het beu, na tien jaar en wilt een boerderijtje opknappen. :'D

    yay eindelijk
    stomme oma's die proberen om tieners te zijn...
    dat is gewoon walgelijk...
    k hoop dat ze verdwijnen van het aardoppervlak...
    yay

    k hoop dat het nooit tt k2 kan komen... als het zo door gaat breek vast een van die fossielen hun heup... k hoop eigenlijk iets ergers ^^
    vreselijke personen en muziek...

    Je kent ze niet eens. Ik vind het heel onrespectvol van je om zo'n uitspraken te doen. K3 is voor heel veel kleine kindertjes een belangrijk deel in hun leven. Vele onder ons zijn ermee opgegroeid. Het is nooit leuk als een groep uit elkaar gaat. Dus als je zo mensen probeert te kwetsen, houd je mening dan voor je, want niemand wil het weten.

    (...)

    haha , je zou toch nog ff moeten wachten , ik moet eerst school afmaken 0___O zegt me moederr net.


    Gosh, jouw moeder is een partypooper.. Maar ik kan het me nog altijd verbeelden hoe de nieuwe K3 zou zijn. =D -alleen weet ik niet hoe..-


    You'll never dream alone. <3

    Ik ben eigenlijk vroeger eens eenkeer naar een optredenvan hun gegaan in ons dorpje en ik heb een handtekening van Karen, Kristel en Kathleen gekregen. Heb dat nogaltijd. En vroeger was Kathleen mijn lievenlings van de drie en dus ik daar naartoe geroepen: Dankje! Maar die bitch zei niets terug ><

    (...)

    Gosh, jouw moeder is een partypooper.. Maar ik kan het me nog altijd verbeelden hoe de nieuwe K3 zou zijn. =D -alleen weet ik niet hoe..-


    whaha :P

    maar ik gaaa
    Byeeee (H)


    ' niks is wat het zijn moet '

    (...)
    Je kent ze niet eens. Ik vind het heel onrespectvol van je om zo'n uitspraken te doen. K3 is voor heel veel kleine kindertjes een belangrijk deel in hun leven. Vele onder ons zijn ermee opgegroeid. Het is nooit leuk als een groep uit elkaar gaat. Dus als je zo mensen probeert te kwetsen, houd je mening dan voor je, want niemand wil het weten.


    En Jolien heeft gesproken :Y)

    Ik kan me nog hun optreden herinneren ;D ik was net fan en ging gelijk met 3 vriendinnen heen + 2 moeders. Na afloop gingen ik en een vriendin keihard naar voren rennen voor handtekening (we konden er niet langs door een stom wijf) en dus ging ik de handtekeningen vervalsen op het tshirt dat die vriendin meehad (we hadden een kaartje gekregen met hun handtekeningen erop). Iedereen dacht dat ze echt waren (cat) Vond ik toen vet cool.


    -

    Ik zag het net op het nieuws. Achja, ze vinden er wel wat op zeker.
    Kathleen vond ik vroeger de leukste. Ik was eens naar een optreden geweest en toen had zij zo'n grote handtekening op mijn kaartje gezet. Toen was zij mijn idool. :Y)


    Listen to what we're not saying..

    Weetje, ik vond ze vroeger geweldig, maar het werd wel tijd.
    Ik vind K3 nu echt verschrikkelijk en de muziek gaat echt verder achteruit. Vroeger ad het iets meer betekenis.

    Het werd gewoon tijd.

    (...)

    En Jolien heeft gesproken :Y)

    Jaman. :Y)

    omg o.o
    dat is best wel jammer.


    ok

    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :'(


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    lol k3 komt binnekort optrede in mijn buurt XDDD met kabouter plop

    Oh. Spijtig.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    finally, het werd echt wel tijd, ze zijn echt veel te oud geworden om nog k3 te spelen


    You're a star in heaven.

    ocharme al die kinderhartjes gebroken Ö ik vind het wel zielig voor al die kleine kindjes xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H