• Wel een enkele minuten geleden kwam een man een pakketje geven. Hij was voor mij terwijl ik niks had besteld even als mijn ouders. Uit het pakketje komt een flink mooi boek De Ontsnapping. Dus lees ik de brief. Ik zou me hebben opgegeven voor de valentijnsactie en ik had gewonnen.

    Ik papa geappt omdat hij het wel had kunnen zijn. Ja hoor hij had vanuit mij geschreven dat ik papa wilde verassen omdat hij al een jaar mijn folderwijk loopt vanwege mijn knieen. En nu heeft hij het boek dus gewonnen.

    Hebben jullie ook zoiets gehad?? Ik moest wel erg lahen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Awwwh :3
    Wat lief!


    26 - 02 - '16

    Haha, aww. ^^ Heel lief van hem, ik heb zoiets nooit meegemaakt iig. :P


    Ik wil een tuin vol egels

    Dat is echt heel erg lief van hem! Ik heb zelf nog nooit zoiets gemaakt. Ik heb wel een aantal keer gehad dat mijn moeder als verrassing iets heeft besteld wat ik graag wilde hebben.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Haha ik zie mijn vader dat ook wel doen :').
    Tof dat je/jullie gewonnen hebben!

    Wat superlief! Ik heb in mijn leven al best wel vaak gewonnen, haha. Een Harry Potter-set, een boek van Carry Slee, kaartjes naar Walibi en kaartjes naar Heksendoorn :'). Bij allemaal moest je vertellen waarom je het wilde winnen, dus heb ik hele lul-verhalen opgehouden haha. Blijkbaar loont dat :')


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Wat leuk!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wat lief! Ik win echt nooit wat, haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Heimerdinger schreef:
    Awwwh :3
    Wat lief!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Leuk! Ik had eerst ook nog nooit wat gewonnen, en in december opeens drie keer, haha. Een boek, een stijltang en een mockingjay pin ^^


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Dat is wel echt heel lief van je vader!

    Ik heb een jaar terug via Facebook een fiets gewonnen. En hij werd nog echt bezorgd ook, dat was wel heel erg gaaf haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb een keer kaartjes naar Walibi gewonnen!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ontzettend lief! Ik heb ooit eens tickets voor een pretpark gewonnen.


    16 - 09 - '17

    Heb ooit een keer 100 euro gewonnen en een nieuwe fiets en een TFIOS setje ofzo maar daar stopt t ook wel :')


    I just caught the wave in your eyes

    Heimerdinger schreef:
    Awwwh :3
    Wat lief!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aw, dat is lief!
    Ik heb ooit een meet en greet gewonnen met een van mijn favoriete bands, dus dat was ook leuk ^^ En wat kaartjes gewonnen voor concerten.