• Ik was dus niet snipverkouden, maar heb waarschijnlijk hooikoorts. Ik heb het anders noooooit! en ik loop op school te janken, alles zit potdicht. Ik ga pilletjes halen, voor ertegen.
    Wie heeft nog meer hooikoorts? :Y)

    me vader?


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik heb het al 3jaartjes, ik haal altijd spullen van dr a Vogel bij de drogist, super helpt dat!

    Kijk bijvoorbeld bij het Kruidvat of Etos en vraag dan naar Hooikoorstpillen en een neusspray van A.Vogel.;)


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Ik heb dat niet :]
    Maar dat is wel jammer voor je.

    Ik heb het, mijn moeder en zusjes ook.

    Mijn moeder dácht dat ik vorig jaar hooikoorts had voor het eerst. En toen is ze naar de aphoteker 'gerend' en iets gaan halen. Bleek dat het een gewone verkoudheid was (':

    ik heb dat, van me vader.
    ik gebruik xyzal elke ochtent en neusspay actavis elke avond, en ik heb er geen last van.
    ik ben ook allergies voor dieren, en met dit spul kan ik gewoon paardrijden en naar verjaardag met huisdieren zonder er rode ogen ofzo van te krijgen..
    handig

    ik heb het,, eerst werd het steeds elk jaar erger en erger, maar nu doe ik al 3 jaar oralgen(een medicijn dat je een bepaalde stof veel binnen krijg waar je allergisch voor ben dat je er na 3-5 jaar waarschijnlijk geen last meer van heb) en het is al weer minder, dit jaar moet ik opgeroepen worden om te kijken of ik er nu geen last meer van heb,, en anders nog 1 of 2 jaar door maar dan moet ik er mee kappen dan werk het gewoon niet. maar okee,


    Nvt

    Iku heb dat sinds vorig jaar =O
    Das echt kut.


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Ik, me moeder, me tante, me nichten.. & nog veel meer --'


    Protège moi de mes désirs.

    Ik. Al mijn hele leven.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Iedreen thuis heeft hooikoorts oO Ik zit vandaag ook al de hee tijd te niezen, droge keel nzo.


    Listen to what we're not saying..

    Ik had er dees week last van (':
    Ze dachten (alweer) dat er uien in mijn bank zaten omdat mijn ogen heel de tijd traanden T_T


    Don't be a drag, just be a queen.

    Het lijkt me echt vreselijk irritant. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ikkeh, echt like heel erg o.o
    Keelpijn, benauwdheid, hoesten, niezen, pijnlijke ogen you name it >.< heil de heilige hooikoortsmedicijnen ._.


    BAM!

    nope,ik niet
    rot voor je (iet dat deze woorden je veel zullen helpenxD)