• Jap,ik krijg een tattoo.ja ik laat de T zetten van Tom ja.En ja jullie vinden dat zever,dat ik het niet moet doen,en dat ik er later spijt van ga krijgen,maar dat is mijn probleem,ik ga het toch lekker doen.Ook omdat het voor mij een belangrijke betekenis heeft(kan het later nog veranderen naar iets anders^^).Maar oke,ik weet dus niet waar ö! ofwel op mijn zeikant,op mijn ribben of mijn pols,dus wat is het mooist denken jullie?x
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=114325 dat word ze ^^

    (...)
    Ja in de nonnenschool ==' Blijkbaar hebben die nonnen nog een buitenverblijf in brazilië, maar dat volledig ter zijde. x'D
    Ach erger nog, 1 jaar hadden we LO in het nonnenklooster in dat zaaltje daar, maar nu hebben we dus 2 lokalen in dat nonnenklooster ==' Dus zie je zo mensen voorbij wandelen enzo, da's nog wel grappig^^

    Ow je papa ook veel tattoe's? zit in de familie zekers?! x'D

    Ja x)
    mijn mama heeft er ook, ma ni zoveel als mn papa (:

    Wat maakt het uit?
    Wie weet trouw je later met een andere Tom. Er zijn zoveel Toms op de wereld. (cat)

    Wat maakt het uit?
    Wie weet trouw je later met een andere Tom. Er zijn zoveel Toms op de wereld. (cat)

    gha

    Wat maakt het uit?
    Wie weet trouw je later met een andere Tom. Er zijn zoveel Toms op de wereld. (cat)

    Of met een TIm, aangezien het toch over een 't' gaat :'P


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Maar daar ga ik het ni doen ^^ want dan kan ik het zelf ni zien (: En bij ons in de familie is een hernia nogal erfelijk,dus als ik dat later krijg, en ik heb een tattoo op mijn onderrug, gaat die na die operatie er niet meer uit zien (:


    Oke, miss op je lies, zoals Bill. Of op je sleutelbeen.


    Think before you act.

    (...)
    Of met een TIm, aangezien het toch over een 't' gaat :'P

    Eik geen Tim, dan heb je zo men vader op je lijf staan xD


    Your Butt is Mine!

    Of een thomas :')
    Of een timmy
    Of een tovernaar. (cat)

    (...)
    voor u een stomme betekenis, voor mij niet.

    Een stomme betekenis voor iemand die vooruit denkt, niet voor het gemiddelde pubertje wat iets bedenkt en het meteen ook moet..
    Nja whatever, je moet het zelf ook maar weten, jij moet je ermee vertonen.


    Mew <3

    (...)
    Eik geen Tim, dan heb je zo men vader op je lijf staan xD

    Na da's waar, maar het is mijn lijf niet he, daarbij wie wilt er nu met je vader o.O
    Sorry niet slecht bedoelt, gewoon niet mijn type:p


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Een stomme betekenis voor iemand die vooruit denkt, niet voor het gemiddelde pubertje wat iets bedenkt en het meteen ook moet..
    Nja whatever, je moet het zelf ook maar weten, jij moet je ermee vertonen.

    Hell yea, ik ben ouder.Maar oke,het licht niet aan u kant om het te snappen en te weten dat het voor mij iets betekend ^^

    Ik vind je niet gek^^, ik zou wel een tattoo willen, teken van ANBU van naruto.
    ik vind op je pols dan nog denk ik het mooist.

    Ik vind je niet gek^^, ik zou wel een tattoo willen, teken van ANBU van naruto.
    ik vind op je pols dan nog denk ik het mooist.

    zijn gezicht of wa bedoelde ? (:

    Tom van Tom Kaulitz? If so, dan ben je echt gek :']
    ON: Pols denk ik zo...


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind er eentje op je pols het mooiste. Ik ga er eentje laten zetten met 'Daddy' en dan zijn sterfdatum/geboortedatum


    -

    Tom van Tom Kaulitz? If so, dan ben je echt gek :']
    ON: Pols denk ik zo...


    Ik dacht dat dus ook al. O.O


    -