• Oke nou ik had dus een meisje op MSN & zij zat by my op school maar 1 klas hoger dus ze was al van school. ze werd vroeger gepest & dat vond ik best wel zielig dus ik ging soms wel met der afspreken enzo. ik ben dus fan van TH & opeens was zij het ook. ik had er geen problemen mee hoor ik vond het best wel oke, als zij het mooi vond mocht ze van my fan zijn. maar wat ze me laatste geflikt heeft op MSN Hier ff gewoon geheel getypt in duidelijk wat ze getypt heeft [ze typt breezer dus typ normala]

    Nicol [ik] : Oii..
    Nadine : Hajj.. Wat zijn die gasten van Tokio hotel Ongelovelijk LELYK ! Vooral Tom
    Ik ;; Wtf? Jonge hijs nie lelyk.. ;l
    Nadine ;; Jeah Sure & Die Bill dan das net zo'n vies wijf. geen wonder dat hij Homo is
    Ik ;; HIJ IS NIET HOMO.. ;l Jonge dacht dat je fan was
    Nadine ;; ...
    Ik ;; Ach Laat Ook maar Jij bent gewoon een goddamn faker Jij wordt alleen fan als anderen het zijn Nou rot toch een eind op zielig persoontje..

    & toen was ze stil...

    hebben jullie dit ook meegemaakt & wat vinden jullie hiervan.. ?

    xx


    We can only learn to love by loving.

    dit heb ik ook meegemaakt :O
    ik vind het echt erg!!
    mensen doen fake, omdat ze: alleen op de jongens geilen (sommige vooral op tom) en dan de muziek echt kut vinden (dan zijn het alleen geilers en geen echte fans!!)
    en anders doen ze het alleen omdat andere fan zijn!
    ik vind het echt zielig!!


    HEE IK GEIL OOK OP TOm xP mr ik geen faker.. ik byna alle liedjes kan zing xP + myn ouders gek worden van myn posterobsessie xD


    We can only learn to love by loving.

    Ik WAS bevriendt met een meisje van school ,
    En ik kwam naar school met sppr schattige foto's van th!
    Die vriendin ( die deed alsof ze fan was, wat ik dus niet echt geloofde) : ow : die is foto is schattig!
    Ik geloofde nog altijd niet dat ze fan was van th! en toen vroeg ik haar , welke liedjes van th vind je het mooist ??
    die vriendin : Euh..Monsoon en time to run.
    Ik : Time to run??
    vriendin : ja, ben je er wel fan van ?? Je kent niet eens het liedje !
    Ik : Zing het eens..
    Ze begon te neuriën en het liedje bleek ready,set,go te zijn.
    Ik : welke liedjes ken je van ze ??
    Vriendin : Die 2!
    Ik : O_O
    vriendin : mag ik vanavond mee naar je huis?
    Ik : Okeej
    die avond.
    Vriendin : Mag ik die t-shirt van th lenen tot morgen??
    Ik : ja
    Volgende dag komt ze naar school met MIJN t-shirt van th heeft ze er toch geen grote kruis op getekend en er onder geschreven : Moet es kijken naar die meisjes!!
    en die alcohol gaat NIET meer van mijn t-shirt!! ben echt WOEDEND OP HAAR!!:@:@


    echt te grof!! ik zou naar haar ouders gaan en om schadeclame (ofzo) vragen!
    ik zou gewoon geld eisen! dit kan toch niet?!
    dit gaat gewoon veeeeel te ver!!
    dat je geen fan bent, okee moet je zelf weten
    maar laat ons (echte fans!) met rust en respecteer ons!
    wat hebben wij jullie aangedaan?!
    ik kan hier echt kwaad om worden! :@


    Te quiero y solamente usted.

    omg ik zou gwn flipàpen ik zou zo boos zijn e ik zou uitbarsten ik zou ze echt kapotmaken ge helt aar omda ze gepest word e da doe ze da op
    g ik zou uitbarsten

    omg ik zou gwn flipàpen ik zou zo boos zijn e ik zou uitbarsten ik zou ze echt kapotmaken ge helt aar omda ze gepest word e da doe ze da op
    g ik zou uitbarsten

    ik heb dit ook vaker meegemaakt ;) gewoon goed nadenken wie je echte vrienden zijn want die zullen er altijd voor je zijn van welke band je ook fan bent. een van mijn beste vriendinnnen is fan van Fergie en houd van het merk Tommy hilfinger,, ik dus totaal niet maar dat maakt niet uit. niet al je vrienden hoeven TH fan te zijn ;)


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    vind ik echt zielug van hun , dat ze fan zijn van iets omdat ze der bij willen horen. Net zoals met een vriendin van me. Dat meisje werd eers keiveel gepest omdat ze TH fan was, daarna was ze opeens populair en daarna weer gepest...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    vind ik echt zielug van hun , dat ze fan zijn van iets omdat ze der bij willen horen. Net zoals met een vriendin van me. Dat meisje werd eers keiveel gepest omdat ze TH fan was, daarna was ze opeens populair en daarna weer gepest...


    Das gewoon onwijs KUT. ;l
    mensen hebben soms ook geen gevoel << heb da over da pesten dan he..
    als ze da by my zouden flikken << da ze ook mr iets by me deden dan gafk ze miie keiharde klap zou me nie uitmaken wie het was.. xP


    We can only learn to love by loving.

    kheb al veel gescheld gehoord maar dit heb ik nog nooit meegemaakt nee:|echt erg :@


    & later kwam da mens ook nog is sorry tegen me zegge ;l ik dik pist op haar
    en nu hebk rusie met der xP vink wel leuk.. xD myn hele klas rusie met der O.o door my.. haast dan xP sommige hadde al rusie mr goe
    whahaha


    ^^ & nu zij smeken om het goed te make.. mr ik nog steeds boos.. xP
    myn hele klas zo ;; jonge da wijf is zielig om zoiets te doen.. ;l alleen omda jij fan bent ... xP

    myn halve klas haters mr goed.. xP was best wel grappig xD << ook voor het eerst dat ik het met hun eens was xD
    bij mij op school durven sommige me vies aankijken of heeell soms zeggen ze th-freakske! als ik emn th-tas aanheb--' zo sucks


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    kheb al veel gescheld gehoord maar dit heb ik nog nooit meegemaakt nee:|echt erg :@


    & later kwam da mens ook nog is sorry tegen me zegge ;l ik dik pist op haar
    en nu hebk rusie met der xP vink wel leuk.. xD myn hele klas rusie met der O.o door my.. haast dan xP sommige hadde al rusie mr goe
    whahaha


    ^^ & nu zij smeken om het goed te make.. mr ik nog steeds boos.. xP
    myn hele klas zo ;; jonge da wijf is zielig om zoiets te doen.. ;l alleen omda jij fan bent ... xP

    myn halve klas haters mr goed.. xP was best wel grappig xD << ook voor het eerst dat ik het met hun eens was xD
    bij mij op school durven sommige me vies aankijken of heeell soms zeggen ze th-freakske! als ik emn th-tas aanheb--' zo sucks


    ;l hun vaag.. xP
    by my durfen se nix te segge omdak se dan ram geef.. xP (A)
    yes i'm a bitch AND I LOVE IT XP


    We can only learn to love by loving.

    ik ken ook zo'n mensen,ik bn een Tijdje bij hun,en ze worden Fan & een week later zegge ze da Het verwijfde Gastn zijn enz -.-
    & dn kom ik weer trg naar hun en zijn ze opeens Wél fan,echt Kutkoters die Kindere:|
    ik praat dan niet meer over TH in hun bijzijn...
    xx


    everybody needs a song.

    Sorry, maar zij kan ook alleen fan zijn om de muziek? Ze mag de bandleden heus wel lelijk vinden, ookal zegt ze dat een beetje grof en respectloos. Maar kom op, ik vind Bill ook wel een beetje homo achtig. Ik zeg niet dat hij het is ofzo, maar daar lijkt het wel op. Misschien is het voor jou een tip om er niet al teveel op in te gaan, en haar al helemaal geen fake fan te noemen, want Metallica is ook goed, maar daar zitten ook niet echt knapperts bij.

    Sorry, maar zij kan ook alleen fan zijn om de muziek? Ze mag de bandleden heus wel lelijk vinden, ookal zegt ze dat een beetje grof en respectloos. Maar kom op, ik vind Bill ook wel een beetje homo achtig. Ik zeg niet dat hij het is ofzo, maar daar lijkt het wel op. Misschien is het voor jou een tip om er niet al teveel op in te gaan, en haar al helemaal geen fake fan te noemen, want Metallica is ook goed, maar daar zitten ook niet echt knapperts bij.
    even eraan toevoegen: Niet iedereen hoeft de bandleden; knap/sexy;geil/lekker of whatever te vinden.

    En nu is het opeens stil. =,=

    Sorry, maar zij kan ook alleen fan zijn om de muziek? Ze mag de bandleden heus wel lelijk vinden, ookal zegt ze dat een beetje grof en respectloos. Maar kom op, ik vind Bill ook wel een beetje homo achtig. Ik zeg niet dat hij het is ofzo, maar daar lijkt het wel op. Misschien is het voor jou een tip om er niet al teveel op in te gaan, en haar al helemaal geen fake fan te noemen, want Metallica is ook goed, maar daar zitten ook niet echt knapperts bij.
    even eraan toevoegen: Niet iedereen hoeft de bandleden; knap/sexy;geil/lekker of whatever te vinden.

    Je hebt wel gelijk. (: Maar de meeste verhalen die hierboven staan zijn wel behoorlijk wannaB hoor, van de mensen waar het om gaat. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Sorry, maar zij kan ook alleen fan zijn om de muziek? Ze mag de bandleden heus wel lelijk vinden, ookal zegt ze dat een beetje grof en respectloos. Maar kom op, ik vind Bill ook wel een beetje homo achtig. Ik zeg niet dat hij het is ofzo, maar daar lijkt het wel op. Misschien is het voor jou een tip om er niet al teveel op in te gaan, en haar al helemaal geen fake fan te noemen, want Metallica is ook goed, maar daar zitten ook niet echt knapperts bij.
    even eraan toevoegen: Niet iedereen hoeft de bandleden; knap/sexy;geil/lekker of whatever te vinden.

    Je hebt wel gelijk. (: Maar de meeste verhalen die hierboven staan zijn wel behoorlijk wannaB hoor, van de mensen waar het om gaat. :'D
    Alsnog, ik ben er tegen om iemand een wannabe fan te noemen Ik bedoel maar, je kan de muziek toch heel mooi vinden, en gewoon fan zijn van de muziek? Je hoeft ze mensen die het maken niet te aanbidden ofzo om fan te zijn.