• Oke nou ik had dus een meisje op MSN & zij zat by my op school maar 1 klas hoger dus ze was al van school. ze werd vroeger gepest & dat vond ik best wel zielig dus ik ging soms wel met der afspreken enzo. ik ben dus fan van TH & opeens was zij het ook. ik had er geen problemen mee hoor ik vond het best wel oke, als zij het mooi vond mocht ze van my fan zijn. maar wat ze me laatste geflikt heeft op MSN Hier ff gewoon geheel getypt in duidelijk wat ze getypt heeft [ze typt breezer dus typ normala]

    Nicol [ik] : Oii..
    Nadine : Hajj.. Wat zijn die gasten van Tokio hotel Ongelovelijk LELYK ! Vooral Tom
    Ik ;; Wtf? Jonge hijs nie lelyk.. ;l
    Nadine ;; Jeah Sure & Die Bill dan das net zo'n vies wijf. geen wonder dat hij Homo is
    Ik ;; HIJ IS NIET HOMO.. ;l Jonge dacht dat je fan was
    Nadine ;; ...
    Ik ;; Ach Laat Ook maar Jij bent gewoon een goddamn faker Jij wordt alleen fan als anderen het zijn Nou rot toch een eind op zielig persoontje..

    & toen was ze stil...

    hebben jullie dit ook meegemaakt & wat vinden jullie hiervan.. ?

    xx


    We can only learn to love by loving.

    Sorry, maar zij kan ook alleen fan zijn om de muziek? Ze mag de bandleden heus wel lelijk vinden, ookal zegt ze dat een beetje grof en respectloos. Maar kom op, ik vind Bill ook wel een beetje homo achtig. Ik zeg niet dat hij het is ofzo, maar daar lijkt het wel op. Misschien is het voor jou een tip om er niet al teveel op in te gaan, en haar al helemaal geen fake fan te noemen, want Metallica is ook goed, maar daar zitten ook niet echt knapperts bij.
    even eraan toevoegen: Niet iedereen hoeft de bandleden; knap/sexy;geil/lekker of whatever te vinden.

    Je hebt wel gelijk. (: Maar de meeste verhalen die hierboven staan zijn wel behoorlijk wannaB hoor, van de mensen waar het om gaat. :'D
    Alsnog, ik ben er tegen om iemand een wannabe fan te noemen Ik bedoel maar, je kan de muziek toch heel mooi vinden, en gewoon fan zijn van de muziek? Je hoeft ze mensen die het maken niet te aanbidden ofzo om fan te zijn.

    an zijn om de muziek moest het zijn XD

    Je hebt wel gelijk. (: Maar de meeste verhalen die hierboven staan zijn wel behoorlijk wannaB hoor, van de mensen waar het om gaat. :'D
    Alsnog, ik ben er tegen om iemand een wannabe fan te noemen Ik bedoel maar, je kan de muziek toch heel mooi vinden, en gewoon fan zijn van de muziek? Je hoeft ze mensen die het maken niet te aanbidden ofzo om fan te zijn.
    an zijn om de muziek moest het zijn XD
    en dat "an zijn" moet daar weer bij weg XD

    God -lalala- alles gaat opeens fout met mijn berichtjes. DDD:

    ohh daar heb ik maar één woord voor: LOSER. ô.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ohh daar heb ik maar één woord voor: LOSER. ô.o

    met jouw eens xP


    We can only learn to love by loving.

    een 'vriendin' van mij was ook ineens fan geworden toen ik fan geworden was van TH alleen zij denkt nou dat ze alles van hun afweet enzeu:S echt irritant, en ze loopt allemaal dom tegen mij te doen.


    You've got all the right moves.

    haha zoiets had ik ook..

    ik vind TH leuk vind zij TH ook leuk ik vind tom de leukste vind zij het ook...

    ging ze de hele tijd tegen mij zeggen dat ze voor haar verjaardag de cd zou krijgen maar ik had hem al eerder gekocht(dat was voordat TH in nl doorbrak) en ineens zegt ze tegen mij iel ze zijn echt f*cking lelijk en bill lijkt op een wijf..

    ik dacht:S gaat het niet jij zat zo op te scheppen dat je fan was:8


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Omg.. Fake fan zijn is kansloos..
    Ik had een meisje op de basisschool.
    En mijn bf en ik waren fan van TH.
    Zegt ze ineens; ik denk, dat ik ook maar fan van Tokio Hotel word.

    Ik d8; WTF!! :O

    En ik zei zo van; Je kan tog niet zomaar fan worden omdat wij het zijn. En al helemaal niet als je alleen monsoon kent.

    En toen heeft ze er nooit meer iets overgezegd.
    En toen zaten we in de 1e, en nu is ze lid van een Anti Tokio Hotel Hyves..
    Ook zo'n typisch kansloos geval..:S
    ik ken haar ook. -giggle-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    heb ik ook al gehad.. zo'n kind die eerst helemaal naar frankrijk had gereis voor een concert,
    en een maand later opeens tokio hotel uitmaakt enzo, omdat ze 'geen fan meer was'... -_-
    ik zei: moet jij weten dat je geen fan meer bent, maar een beetje respect voor TH kan er tog nog wel vanaf??'

    Waar is zij nou eiglijk mee bezig? Zielig, echt zielig. Dat meisje moet maar snel een leven zoeken ofzo.¬¬


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    een goeie vriendin van mij, die werd met mij bevriend en ook met mijn vriendin
    toen ineens had ze de hele kamer volgehangen met onze idolen...
    en ook een keer toen zei ik dat ik de verf kleur een beetje minder vond van haar kamer en toen 2 weken later had ze een andere kleur op de muur :S
    en als wij haar muziek niejj leuk vinde vind zij dat oowk ineens niejj :S
    en meestal durft ze niet alleen te zijn :S nogal weird

    een goeie vriendin van mij, die werd met mij bevriend en ook met mijn vriendin
    toen ineens had ze de hele kamer volgehangen met onze idolen...
    en ook een keer toen zei ik dat ik de verf kleur een beetje minder vond van haar kamer en toen 2 weken later had ze een andere kleur op de muur :S
    en als wij haar muziek niejj leuk vinde vind zij dat oowk ineens niejj :S
    en meestal durft ze niet alleen te zijn :S nogal weird


    ik bedoel dus dat we bevriend werden enzzz

    een goeie vriendin van mij, die werd met mij bevriend en ook met mijn vriendin
    toen ineens had ze de hele kamer volgehangen met onze idolen...
    en ook een keer toen zei ik dat ik de verf kleur een beetje minder vond van haar kamer en toen 2 weken later had ze een andere kleur op de muur :S
    en als wij haar muziek niejj leuk vinde vind zij dat oowk ineens niejj :S
    en meestal durft ze niet alleen te zijn :S nogal weird


    Dat meisje is gewoon heel erg onzeker. Ze wil aardig worden gevonden en daarom past ze zich aan aan de mening van anderen, zodat ze een gevoel heeft dat ze er toch bij hoort, en iedereen haar mag.


    It's heavy but you are not the only one

    1 woord:

    Be-la-che-lijk :S


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Mijn vriendin O.o
    Wij zaten in mijn kamer zegt ze opeens 'Gohh bill is eigenlijk best wel een lekkerding, ik denk dat ik ook fan begin te worden'Ik dacht eerst wtf,Vervolgens zei ik 'zeker omdat je bill alleen lekker vind'? waarop zei beantwoordde nee ze maken gewoon leuke muziek.Dus ik helemaal enthousiast..Van jaa eindelijk dat zij ook ziet dat ze goed zijn..Komt ze de volgende dag weer bij me thuis 'Ieww je hebt echt veel te veel posters van die mongolen-.-'Ik dacht dit gaat me echt te ver je zei toch dat je ze goed vond?? Zegt ze heel dom 'Wanneer?*schijnheiliggezichtje*


    Pictures fade away, but memories are forever