• Geen idee of iemand ooit dit filmpje al heeft gezien, maar ik vind het persoonlijk behoorlijk hilarisch (flower)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Eerlijk? Ik vind het onnodig.


    26 - 02 - '16

    Hahahaha, ik vond het echt hilarisch xD
    Ik had zelfs ooit gehoord dat als een man in zijn noten word getrapt dat, dat gelijk is aan ongeveer 500 bevallingen ^^
    Geen idee of dat waar is maar het klinkt pijnlijk xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    Hahahaha, ik vond het echt hilarisch xD
    Ik had zelfs ooit gehoord dat als een man in zijn noten word getrapt dat, dat gelijk is aan ongeveer 500 bevallingen ^^
    Geen idee of dat waar is maar het klinkt pijnlijk xD


    Ik vind dat - dat soort dingen niet met elkaar vergeleken moeten worden. Het is allebei gewoon pijnlijk. Bullshit dat het een meer pijn doet dan het andere. Ieder heeft immers een andere pijngrens.


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    (...)

    Ik vind dat - dat soort dingen niet met elkaar vergeleken moeten worden. Het is allebei gewoon pijnlijk. Bullshit dat het een meer pijn doet dan het andere. Ieder heeft immers een andere pijngrens.


    Ja daar heb je wel een punt ^^


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Doge schreef:
    (...)

    Ik vind dat - dat soort dingen niet met elkaar vergeleken moeten worden. Het is allebei gewoon pijnlijk. Bullshit dat het een meer pijn doet dan het andere. Ieder heeft immers een andere pijngrens.



    Het filmpje is wel geinig.

    En nog iets, ik irriteer me eraan dat gezegd wordt dat de vrouwen suprieur zij aan de mannen. Niemand is suprieur aan de ander.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 16:29 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vond het echt grappig om te zien hoe die Dennis op het einde echt dood leek te gaan van de pijn, maar goed, zij liever dan ik. Ik vind het persoonlijk behoorlijk onnodig om mensen zo af te laten zien voor een nepbaby. x)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dit filmpje staat al ergens in een topic op Q.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind het eigelijk wel goed dat zoiets uitgevonden is. Ik denk dat een paar dagen voor iedere bevalling iedere man zoiets wel mag uitproberen (5 minuten, meer is echt niet nodig) gewoon zodat ze weten wat hun vrouw mee maakt. Ik hoor namelijk vaak dat mannen het onzin vinden en ze zelfs hun vrouw uitlachen terwijl ze aan het bevallen is. Dat zullen ze na die 5 minuten vast niet meer doen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Croyance schreef:
    Ik vind het eigelijk wel goed dat zoiets uitgevonden is. Ik denk dat een paar dagen voor iedere bevalling iedere man zoiets wel mag uitproberen (5 minuten, meer is echt niet nodig) gewoon zodat ze weten wat hun vrouw mee maakt. Ik hoor namelijk vaak dat mannen het onzin vinden en ze zelfs hun vrouw uitlachen terwijl ze aan het bevallen is. Dat zullen ze na die 5 minuten vast niet meer doen.


    Uitlachen? O.o
    Wtf..
    Ja oke, dan mag het wel xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Morticia schreef:
    Dit filmpje staat al ergens in een topic op Q.

    Yesh. Indeed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nu weet ik weer waarom ik geen kinderen wil. Thank you internet, for reminding me.


    No growth of the heart is ever a waste