• Eerlijk, zijn jullie al achterna geroepen van 'hi emo' ofzo?


    It even took me by surprise

    Wat heeft iedereen toch met 'ík ben geen emo, ik ben dit ik ben dat'
    Nee, en daar ben ik blij om, mensen weten dat ik een hekel aan hokjes heb, en niet zo zeer omdat iedereen erin geplaats word, maar meer omdat iedereen zo graag ín een hokje wil zitten. En er stiekem wel trots op is dat ze soms zo genoemd worden, of zo geplaatst, of juist niet, het is gewoon deze generatie respectloze mensen. Punt. n_n
    & ga me nou niet tegenspreken, want dit is mijn mening =]
    Ik heb het over niemand in het persoonlijk, gewoon wat me opvalt in het algemeen, de gemeenschap. x)


    believers never die.

    Ik had zo'n keer medisch onderzoek maar een paar dagen daarvoor was ik in één of andere stekelstruik gevallen [Die hoorde daar niet, kwam gewoon tevoorschijn als ie mij zag Ö] en dus op dat medisch onderzoek die dokter zo tegen mij: Annelies, snijd je jezelf? Kom zet je neer en praat erover, je bent toch niet depressies ofso Ö Je moet er echt over praten. Zat ik daar van: Jha uhmm... er bestaat zoiets als stekelstruiken -zucht-

    Zelfde verhaal. Nou ja, bijna hetzelfde. In Frankrijk haalde ik mijn arm open langs een tak en aangezien ik nogal snel littekens krijg zat er dus zo'n prachtig diagonaal krasje op m'n pols =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja verschrikkelijk :S


    Nee niet echt.
    (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    ja. Vorig jaar, door een irritante klasgenoot.


    A. ikmisje.

    Ja heel erg vaak,.. maar bij mij meer met Kanker emo of zow..

    XX


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ja, en nog zoveel meer.
    Niet alleen nageroepen.

    Pfft... Ik werd wel eens 'emo' genoemd, maar nadat ik die persoontjes helemaal uit begon te schelden, heb ik het niet meer gehoord x3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Nope. :') Ik lijk er niet eens op, dus dan hebben ze ook geen reden om zoiets doms naar me te roepen. x_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    mensen uit me klas noemen me wel emo, maar zij bedoeln het wel aardig (en zo niet say hello to my foot) dat ik ergens loop en een vreemde die 'emo' zegt niet...


    BAM!

    aan het begin van het jaar, maar dat waren alleen de mensen die ik kende, dus ze meenden het niet ;D


    a figment of your imagination

    Nee, wel gothic, als ik toevallig een zwart shirt, zwarte broek en zwarte schoenen aanhad.
    Ze weten nieteens wat Gothic is.


    -

    Nee, wel gothic, als ik toevallig een zwart shirt, zwarte broek en zwarte schoenen aanhad.
    Ze weten nieteens wat Gothic is.

    Ooh, dat weet ik wel: zwarte gymkleding. Echt, vraag maar na op m'n school ><'


    No growth of the heart is ever a waste

    uh... Ja , en ik ben er niet trots op ofzo.


    Protège moi de mes désirs.

    Jep, ze wouden zelfs mijn armen controleren ofdat ik mijn polsen niet heb opengesneden. oO


    BIJ MIJ DUS OOK!Ô.o


    everything, in time

    jah word ook wel eens tegen mij gezecht


    /