• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 13:06 ]


    Sometimes it's best not to care.

    gewoon wachten. hij is heus niet van de aardbodem verdwenen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik zou nog even afwachten en anders ga je langs zijn huis??


    /

    Oké bedankt.Maar 1 probleem als ik naar zijn huis moet toe lopen,lukt me niet.hij woont een stukje van me vandaag.! =[ Ik woon in stadskanaaal en hij in Groningen.Dat is ongeveer 1 uur rijden met de auto,Ik bel hem vanavond wel gwn! ik moet gwn weten wat er aan de hand is,Ik kan me gwn niet meer concenteren op school,[/waar ik nu zit] :(

    x!


    Sometimes it's best not to care.

    Oké bedankt.Maar 1 probleem als ik naar zijn huis moet toe lopen,lukt me niet.hij woont een stukje van me vandaag.! =[ Ik woon in stadskanaaal en hij in Groningen.Dat is ongeveer 1 uur rijden met de auto,Ik bel hem vanavond wel gwn! ik moet gwn weten wat er aan de hand is,Ik kan me gwn niet meer concenteren op school,[/waar ik nu zit] :(

    x!


    Ik zou me toch maar proberen te concentreren. Je kunt er toch niets aan doen. Vanavond zal het wel allemaal uitkomen. Vertrouw daar nou maar op en laat het een beetje los. (':


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    HET IS AL GOEd,IK HEB NET BERICHT VAN HEM GEKREGEN DAT IE HEEL ERG ZIEK IS,MAAR DAT IK ME NIET ZORGEN HOEF TE MAKEN EN DAT IE ZATERDAG ONLINE KOMT IK BEN ZOOOOOO OPGELUCHT! (H)

    x


    Sometimes it's best not to care.

    HET IS AL GOEd,IK HEB NET BERICHT VAN HEM GEKREGEN DAT IE HEEL ERG ZIEK IS,MAAR DAT IK ME NIET ZORGEN HOEF TE MAKEN EN DAT IE ZATERDAG ONLINE KOMT IK BEN ZOOOOOO OPGELUCHT! (H)

    x

    Gelukkig! :')
    Misschien kun je hem dan als verrassing een keer opzoeken? Als ziekenbezoek ofzeu? Misschien vindt hij dat wel heul leuk? :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    Gelukkig! :')
    Misschien kun je hem dan als verrassing een keer opzoeken? Als ziekenbezoek ofzeu? Misschien vindt hij dat wel heul leuk? :')



    Goewd idee! (A) Missgien dit weekend wel,als ik mag :D!

    dankje voor de tip :D en voor je begripp :$

    x


    Sometimes it's best not to care.

    (...)


    Goewd idee! (A) Missgien dit weekend wel,als ik mag :D!

    dankje voor de tip :D en voor je begripp :$

    x

    graag gedaan. :'D
    en veel plezier als je naar hem toe gaat. (;


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    graag gedaan. :'D
    en veel plezier als je naar hem toe gaat. (;



    Dankje! ='D

    (flower)


    Sometimes it's best not to care.

    wachten meid,niet direct wanhopen mss is hij gwn wt te ziek maar hij zal zekr wel nog antwoorden zeker voor jou ;) x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....