• De stelling van vandaag luidt:
    Kinderen worden steeds slechter opgevoed.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Beetje mee eens en beetje niet mee eens

    Echt niet (:


    I'll need a little more luck than a little bit.

    hmm ik denk niet dat ik een ruim genoeg inzicht daarop heb omdat te kunnen bepalen.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Deels mee eens.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ligt aan de ouders, denk ik.


    Better to leave than to be gone.

    Daar ben ik het wel mee eens. Steeds meer kinderen zijn grof, arrogant en onhandelbaar. Tegen ouderen én andere jongeren. Sommige leren op de kleuterschool het woord kanker encetra al, waarmee ze al mee beginnen te schelden. Ookal weten ze niet wat dit wordt betekend. Maar wat wil je dan ook? In deze tijd zie je niks anders! Zelfs de volwassenen geven het goede voorbeeld niet eens! (neem bv; de hangouderen)

    xX


    [/Mijn Mening.]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ghehe, ik heb mezelf opgevoed. :Y) Maar ik ben uhm.. Onzijdig. Want, vroeger waren er vele andere normen en waarden, dus ik denk niet dat je dat kunt vergelijken met nu omdat we ook in een hele andere samenleving leven nu. Maar idd. in sommige gevallen vraag ik me wel eens af waar de ouders mee bezig zijn.


    Wie du mir, so ich dir.

    Daar ben ik het zeker wel mee eens. Veel kids, ook die ik ken, worden totaaal aan hun lot overgelaten, en eindigen zonder dimploma en toekomst. Daarnaast vind ik de kinderen van nu echt enorm grof o.o Dat heb ik het niet meer over de 17/18-jarige maar echt over de 12jarige van nu.
    Like, hallo, ik hoor die overal 'kanker dit, tyfus dat.' o.oooooooo'
    Toen ik zo oud was kwam het niet eens bij me op om te schelden, net zoals bij mijn klasgenootjes.

    De Normen & Waarden vervagen.

    Ja. want mijn neefje van 3 die slaat mijn nicht en wil mijn hond trappen omdat zijn moeder er niks van zegt.

    ouders hebben hun kinderen niet goed meer in de hand...


    We can only learn to love by loving.

    Mijn tantes letten niet op hun zonen, dus ik hou het een beetje in de hand.
    Tja, de jongste gooide mijn wasspeldenmandje eens omver, heb ik hem gezegt dat hij het allemaal mocht op ruimen anders gingen we niet naar cars kijken. Mijn andere neef steelt geld en ik heb een tik op zijn acherhoofd gegeven.


    death to the one at the end of the serenade.

    Ben ik het mee eens.
    Tegenwoordig wordt er aan de lopende meter vandalisme gespleegd. Mensen worden op straat in elkaar geklopt en zo voorst. Kinderen worden inderdaad verkeerd opgevoed. Velen zijn arrogant, wereldvreemd en gemeen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Deels mee eens. Als ik hier in de buurt kijk, dat zijn gewoon straatkinderen die met dingen schelden waar ze de betekenis nog niet eens van weten --'
    En ze zijn ook nogal agressief, maar dat moet trouwens een beetje in je zitten. Ik ben totaal niet agressief opgevoed, maar ben het wel.

    Er zijn ook kinderen die wel normaal doen en niet zo arrogant zijn als die nieuwe brugpiepers bij mij op school --'


    bla bla bla

    Is zoo! :]

    En is volgens mij toen ook onderzoek naar gedaan... *we all love facts don't we?*

    anyway, het is wel zo. :]
    De laatste tijd worden Kinderen gevoed, niet opgevoed :Y)

    klopt een beetje

    mee eens. ik bedoel, ik zat laatst ergens met een vriendin en dur kwamen twee kinders langs. mijn vriendin die riep iets tegen ze, kregen we als antwoord: "DAT HEB IK TOCH NIET AAN JOU GEVRAAGD, JOH?!" serieus, dat kwam er zó brutaal uit. no way dat ik dat vroeger deed. ik heb gelijk gezegd dat ze dat niet moesten doen. -.- maar heel vaak kunnen de ouders hun kind niet aan. xS


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.