• Hey, is het niet leuk als je net als bij hyves de template van anderen over kan nemen?
    En dat je dan kan instellen of je wil dat anderen die van jou kunnen kopiëren of niet?
    xx


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    krijg je dan geen copycats...?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Jhaa goed idee x']


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik gebruik ze zelf niet en bij mij staan ze dus altijd af. x]
    Maar is mssn wel tof voor de mensjes die het wel gebruiken. =D
    Maar AngelxWings heeft ergens wel gelijk over die copycats. Kun je dan mssn ergens zo'n 'R in een cirkeltje opzetten' opzetten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jhaa , lijkt me leuk ^^

    fijn!


    Some people make the world special just by being in it

    GAAF


    All was well.

    Dat is niet zo'n goet iedee want als je iets heel orcineels hebt dan kan de andere het gewoon afpakken!! dat is stom!!


    i'm a vampire and i will kill you

    Leuk =']


    We can only learn to love by loving.

    Dat is niet zo'n goet iedee want als je iets heel orcineels hebt dan kan de andere het gewoon afpakken!! dat is stom!!

    Zoals ik ook in de beschrijving had gezet:
    Dat je dan kan instellen of je wil dat anderen hem van je kunnen kopiëren.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    ja leuk! ik heb een mooie op een ander profiel staan, maar ik ben te lui om die nog eens te maken xD


    What would Emma do?

    Tegen.
    Ik ben al blij dat er kleurenpaletten zijn waardoor je templates kan maken, daarom moet je die van andere nog niet gaan kopiëren. Zelfs met die instelling of dat anderen dat mogen doen of niet, vind ik het geen goed idee.