• Omdat ik het fijn vond om de mensen die ik als faceclaim gebruik of zou willen gebruiken bij elkaar te hebben staan, heb ik een tumblr gemaakt waarop ik al mijn faceclaims plaats. Hierdoor is het een soort faceclaimdirectory geworden.
    Dit leek me dan ook niet alleen handig voor mezelf. Anderen zouden het ook kunnen gebruiken. Daarom ben ik me ook meer gaan focussen op het gebruik voor anderen, maar omdat ik niet de allergrootste tumblr-guru ben, heb ik er niet mega veel verstand van.
    Ik vroeg me af of er hier mensen waren die het misschien fijn zouden vinden om zo'n faceclaim directory te hebben, aanvullingen hebben op "mijn aanbod" of misschien tips en aanpassingen op de lay out van de tumblr.
    Links onderin zit een pijltje, dat niet echt goed te zien is, maar waar je kan zoeken naar de tags male/female, blonde/brunette/red, de naam van de faceclaim en teen/youngteen/child. Dit laatste zou ik ook graag verbeteren, maar ik weet niet zo goed hoe. Iemand die me hiermee kan helpen?

    Klik hier om naar de tumblr te gaan.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 16:13 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Dat is echt leuk een handig!
    Jammer genoeg ken ik niet veel van tumblr, dus ik kan je niet echt verder helpen, maar wel leuk dat je hiermee ook anderen wil helpen wat makkelijker Face claims te vinden (Heb er zelf soms heel wat moeite mee)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik vind de layout prima. Het is een blog om mensen te helpen, niet om er mooi uit te zien en coole plaatjes en GIF's te posten. Maar de layout is wel netjes, en daar gaat het vooral om.

    Wat je wel kan doen is wat meer variatie gebruiken. Dus bijvoorbeeld mensen die alternatief zijn, of wat minder ''perfecte'' mensen (zoals iemand met sproeten of grote tanden) Maarja, ik heb niet heel veel verstand van faceclaims, dus misschien heb ik het wel fout. :')

    Ik vind het idee trouwens wel tof!

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 16:19 ]

    Ik ga 'm even opslagen want ik heb altijd zoveel last om een leuke, niet overgebruikte faceclaim te vinden c:.
    Zelf heb ik ook nog wel enkele namen van personen die (geloof ik) niet zo vaak worden gebruikt?

    En ook op Wattpad kun je inspiratie vinden, daar zijn ook een heleboel faceclaim boeken.

    Misschien op de zoekfunctie ook etnische achtergrond en oogkleur? Of misschien 'soort' van stijl dat de persoon heeft? (Bv : alternatief, preppy etc.)


    soul made of stardust and chaos.

    WlLD schreef:
    Ik ga 'm even opslagen want ik heb altijd zoveel last om een leuke, niet overgebruikte faceclaim te vinden c:.
    Zelf heb ik ook nog wel enkele namen van personen die (geloof ik) niet zo vaak worden gebruikt?

    En ook op Wattpad kun je inspiratie vinden, daar zijn ook een heleboel faceclaim boeken.

    Misschien op de zoekfunctie ook etnische achtergrond en oogkleur? Of misschien 'soort' van stijl dat de persoon heeft? (Bv : alternatief, preppy etc.)


    Dit ^^

    Lol, ik ken één van die personen op je tumblr in RL haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bedankt voor jullie positieve reacties!

    Wolfram; ja, het klopt inderdaad wel een beetje dat ik echt perfecte mensen op de tumblr gezet heb, maar dat zijn ook meestal de faceclaims die ik gebruik. Omdat ik het ook voor anderen toegankelijk en nuttig wil maken, moet ik inderdaad ook andere "stijlen" van mensen erop zetten.

    WILD; oeh, die namen zou ik graag willen en ik ga een kijkje nemen. Ja, dat is inderdaad een goed idee. Ik zoek dan echter nog wel iemand die me kan helpen om ergens een venster te zetten, waarin ik uitleg van de tags kan zetten en misschien zelfs dat je op een aantal tags kan klikken om op die tags te zoeken (filters).
    Je username vind ik btw awesome

    Velaris; Wow serieus? Ik gok dat het Sanne Vloet is ^^

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 19:14 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Millard schreef:
    Bedankt voor jullie positieve reacties!

    Wolfram; ja, het klopt inderdaad wel een beetje dat ik echt perfecte mensen op de tumblr gezet heb, maar dat zijn ook meestal de faceclaims die ik gebruik. Omdat ik het ook voor anderen toegankelijk en nuttig wil maken, moet ik inderdaad ook andere "stijlen" van mensen erop zetten.

    WILD; oeh, die namen zou ik graag willen en ik ga een kijkje nemen. Ja, dat is inderdaad een goed idee. Ik zoek dan echter nog wel iemand die me kan helpen om ergens een venster te zetten, waarin ik uitleg van de tags kan zetten en misschien zelfs dat je op een aantal tags kan klikken om op die tags te zoeken (filters).
    Je username vind ik btw awesome

    Velaris; Wow serieus? Ik gok dat het Sanne van Vloet is ^^


    Ik zal ze even in een pb'tje voor je op lijsten (: !
    Hmm, ik zou zelf niet meteen goed weten hoe je dat moet doen, ik gebruik meestal van die 'voorgemaakte' thema's hahaha

    & Dankje c:


    soul made of stardust and chaos.

    Ik volg je nu want dit is heel handig!


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    sIoane schreef:
    Bedankt voor jullie positieve reacties!

    Wolfram; ja, het klopt inderdaad wel een beetje dat ik echt perfecte mensen op de tumblr gezet heb, maar dat zijn ook meestal de faceclaims die ik gebruik. Omdat ik het ook voor anderen toegankelijk en nuttig wil maken, moet ik inderdaad ook andere "stijlen" van mensen erop zetten.

    WILD; oeh, die namen zou ik graag willen en ik ga een kijkje nemen. Ja, dat is inderdaad een goed idee. Ik zoek dan echter nog wel iemand die me kan helpen om ergens een venster te zetten, waarin ik uitleg van de tags kan zetten en misschien zelfs dat je op een aantal tags kan klikken om op die tags te zoeken (filters).
    Je username vind ik btw awesome

    Velaris; Wow serieus? Ik gok dat het Sanne Vloet is ^^


    Nope, Jet Zandbergen, maar een vriendin van mij kent Sanne Vloet xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    (...)

    Nope, Jet Zandbergen, maar een vriendin van mij kent Sanne Vloet xd


    Wow, echt supergaaf haha, hoe ken je haar dan?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman