• EDIT: DE WEDSTRIJD ZIT VOL, JE KAN JE NEIT MEER INSCHRIJVEN!!!
    ALS JE BOMM, GINA, LINEKE, DOO OF DENISE HEET MAG JE NOG WEL IN DE JURY ;)

    Hallo allemaal,
    Ik organiseer samen met Muppy007 een schrijverswedstrijd.
    De bedoeling van deze wedstrijd is als volgt:
    Als je je hier inschrijft kom je op de lijst van deelnemers te staan (wees er snel bij, want er mogen maximaal 20 mensen meedoen!)
    Dan begint de eerste ronde, ik (of Muppy) geef jullie een opdracht, (bijvoorbeeld: schrijf een verhaal over een meisje dat Tokio Hotel ontmoet, minimaal 5 maximaal 10 bladzijden) hier krijgen jullie twee weken voor.
    Als de twee weken voorbij zijn valt de helft (dus bij 20 mensen 10) af, Muppy, ik en misschien (als ze willen) Doo (DootjuhKusj), Yria, Lineke (Linetjuh) en Bomm. Zijn de jury.
    Dan begint de tweede ronde, dit is een moeilijker opdracht dus hier krijgen jullie 3 weken tot een maand voor.
    Dan valt weer de helft af.
    Dan is de finale. Hiervoor krijgen jullie 1 tot 2 weken de tijd.

    Enkele regels:
    Schrijf in ABN
    De jury mag niet meedoen
    Je mag niet slijmen bij de jury, we zijn onpartijdig
    Je mag zelf weten of TH in je verhalen voorkomt
    Je mag zelf kiezen in welke vorm je schrijft (ik-vorm, hij/zij perspectief etc.)
    Niet andermans verhalen stelen of iemand anders iets voor je laten schrijven! De jury is hier streng op en als je verhaal is overgetypt uit een boek, of gekopieerd van iemand anders lig je er meteen uit!

    Je mag hier posten als je mee wil doen, als je meedoet geef ik je de tip om dit topic bij je favorieten te zetten, dan heb je het altijd bij de hand.


    Xx LivingShadow xX

    -XxX- Muppy007

    Ps. er is geen prijs, alleen de eer, plus dat je op mijn én Muppy's accoint komt te staan.



    (bericht aangepast door een moderator)

    hoe gaat het trouwens met jullie verhalen?

    Best wel goed, was een tijdje inspiratieloos maar heb nu wel weer wat geschreven :)


    Sweet dreams will come true.

    (...)
    Best wel goed, was een tijdje inspiratieloos maar heb nu wel weer wat geschreven :)
    mooi :D als het af is hoor ik het wel ;)
    Zet BTW even ''Schrijverswedstrijd - mijn verhaal'' of iets dergelijks als onderwerp, dan open ik je pb voor de andere pb's ;)

    (...)mooi :D als het af is hoor ik het wel ;)
    Zet BTW even ''Schrijverswedstrijd - mijn verhaal'' of iets dergelijks als onderwerp, dan open ik je pb voor de andere pb's ;)

    Okee^^


    Sweet dreams will come true.

    x]

    hehe Mupp, lekker droog XD

    x]duuuhhh

    (...)
    Waarom heb ik die PB niet gekregen? Ik kom er dus nu net achter dat de eerste opdracht er is. Fijn -.-"
    heb achteraf besloten dat toch nit te doen :X

    Lukt het nog mensjes? ;P

    Nog 11 dagen he!!!

    Nog 11 dagen he!!!

    ik heeft een beetje last van een writersblock X')


    BAM!

    (...)
    ik heeft een beetje last van een writersblock X')
    ah, joh, ik weet zeker dat je het kan!!! ;D

    Dat geld voor iedereen BTW!!! ;)

    ghehe dankje ik ben best tevreden obver het verhaal, maar er zit een groot gapend gat in en ik heb geen idee hoe ik dat moet opvullen X'D


    BAM!

    ghehe dankje ik ben best tevreden obver het verhaal, maar er zit een groot gapend gat in en ik heb geen idee hoe ik dat moet opvullen X'D
    TH? XD
    Of een mooie song?
    wees creatief ;)

    (...)TH? XD
    Of een mooie song?
    wees creatief ;)

    neh ik ben een keer orgineel en laat TH achterwege X') een song? past niet bij het verhaal. IK heb het einde al kant en klaar in me hoofd zitten maar ik kom maar niet voorbij dat irritante sstuk XD


    BAM!