• Vanmiddag toen zaten ik, Nina en Danyel op een muurtje iets, en toen kwam er een auto aan met buitenlanders. Nou, die stopten zo, en deden ze muziek hard aan, en gingen ze roken. Eeeeeen toen zei een van hun: 'Dames, waar is jullie joint?' Ik had echt zo iets van wtf, rot op. Wij reageerden niet. En later vroeg ie het weer. Nina zei dat we die niet hadden, toen vroeg ie of hij voor ons moest halen. O____O Ik wou daar toen echt weg. Maar toen zeiden ze verder niks meer, maar ik had wel het gevoel dat ze steeds keken enzo. Toen stapten ze in de auto, en toen zeiden ze nog: 'Komen jullie bij ons in de auto?' En toen zeiden we oke, en toen werden we verkracht. Daar reageerden we niet op XD

    Dat was best eng. Toen dacht ik dat het loverboys waren : D
    Heel boeiend ofzo, maar ik verveel me.

    xo

    Loverboys hoest niet perse
    Ordinaire jochies kan ook gewoon :')

    ik had dat ook een keer, kwam een neger naar me toe in amsterdam, vroeg hij aan me of ik mee ging een stukje wandelen. like, yeah right ¬¬


    Life is hard and then we die

    volgensmij waren het gewoon een stelletje rand debielen ;D


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Loverboys hoest niet perse
    Ordinaire jochies kan ook gewoon :')

    Ja ókey XD Maar het was wel... raar : D

    Heb ik ook eens gehad met 1 vriendin, we stonden ergens te kletsen,komen van die jochies naar ons toe van 19 jaar. Ze schatte ons 17 jaar..nou,,ik ben blijna 16,,en was toen die tijd geloof ik nog 14.
    Die vroegen ook van: kom rij een stukje met ons mee, we zeiden: neej,,en liepen gelijk weg..

    (...)
    Ja ókey XD Maar het was wel... raar : D

    Hahah ja tuurlijk :'D
    Kansloze mensjes
    Goed dat je ze genegeerd hebt.