• Aangezien Quizlet al tijden een beetje dood is zochten we naar een nieuwe hype die quizlet zou overdonderen!
    Na lang zoeken en vele andere hypes testen is de hype gevonden, met medewerking van: Tara aka. Cherished.
    Kees is namelijk onze nieuwe hype! Kees is beter als Tokio Hotel dus mensen zet Georg/Bill/Gustav/Tom maar aan de kant en stem Kees!
    Al nieuwschierig wie kees is? Bekijk hier Kees:
    De foto!
    x
    Binnenkort kunt u de eerste Kees SA verwachten. Namelijk: Kees for President!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Hij zit nu momenteel naast me en zometeen gaan we met de privéjet naar China, suck on that (6)


    Na, ik zuig niet op mijn computer hoor ^^ Val niet zo op technologie.
    Ha, en ik ben nog steeds niet jaloers want Kees is mijn broer :X


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Tss... Jaja, we hebben het door, jullie zijn gewoon fakers. Gezien ik hem nu aan de telefoon heb, en hij zegt dat ie alleen is met zijn vrouw, en hij geen familie meer heeft. (cat)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Woooooow, die oor.... Dingen!!!!


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Kees zal Bertus nooit nimmer kunnen overtreffen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Tss... Jaja, we hebben het door, jullie zijn gewoon fakers. Gezien ik hem nu aan de telefoon heb, en hij zegt dat ie alleen is met zijn vrouw, en hij geen familie meer heeft. (cat)


    We gingen het normaal gezien verzwijgen dat ik zijn zus ben maar ik heb men mond voorbij gesproken :X


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Tss... Jaja, we hebben het door, jullie zijn gewoon fakers. Gezien ik hem nu aan de telefoon heb, en hij zegt dat ie alleen is met zijn vrouw, en hij geen familie meer heeft. (cat)

    Ja, maar hij is wel op wereldreis! (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    We gingen het normaal gezien verzwijgen dat ik zijn zus ben maar ik heb men mond voorbij gesproken :X


    :O:O:O
    DE LEUGENAAR! Tss, Kees, je doet me pijn. ='(
    Maar hoe oud ben jij dan wel niet? O.ooo Of jullie ouders...?

    Ja, maar hij is wel op wereldreis! (cat)


    Ja, dat wel. ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik vind Kees er grillig uitzien. ;o



    DE LEUGENAAR! Tss, Kees, je doet me pijn. ='(

    Maar hoe oud ben jij dan wel niet? O.ooo Of jullie ouders...?



    Nou, ik ben toch wel iets jonger hoor :'D

    En onze ouders zijn helaas overleden.
    Ouderdom.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    veel plezier ermee

    ik ga tog nog voor tom ^^


    /

    ik ga tog nog voor tom ^^


    Belediging voor m'n broer Ö


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    lkkr hoowrxD

    LiveInPink schreef:
    (...)

    Ja, dat wel. ^^

    Wereldreis is goed, hij zit nu in China (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kees, is gwn Te Céwl.<'3


    Just got to make sweet love `till the break of dawn