• WAAAAAAAANT!
    miss weten jullie het wel!
    Maar,
    RandomRhythm is net uit dekast gekomen!
    EEENNN,
    Ik wil een Respect club voor hem oprichten!
    WANNT,
    Ik heb dus 1 dikke vette Respect voor hem,
    dat hy dit durftt!

    Wie doet ermee (A)(A)

    VET AL volgensmij AL 15 LEDEN!
    KOMOPKOMOP MEERMEER
    &nugaiknietmeertellen :x


    i can't pretend you're nothing special

    ik ik ik ik ik ik ik ;D


    None but ourselves can free our minds.

    Ik volg niet. Dus de mod RandomRhythm zei altijd dat ze een meisje was maar hij is dus een jongen. Ik volg niet en ik heb geen respect voor mensen die zich voordoen als het andere geslacht.


    Only losers can act the way you do

    Respect.


    ♥ I am Satan's Angel.

    respect :Y)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    respect!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Kan iemand het mij uitleggen want ik kan geen respect voor iets hebben dat ik niet snap --'


    Only losers can act the way you do

    Kan iemand het mij uitleggen want ik kan geen respect voor iets hebben dat ik niet snap --'


    Nouw dan moet je ff zijn topic zoeken :x


    i can't pretend you're nothing special

    ikdoemee!

    r-e-s-p-ec-t
    find out wat it means to me
    sock it to me, sock it to me.

    jasorry, maar respect (:


    -

    Ik vind het heel moedig enzo dat hij zegt dat hij homo is en alles bekent enzo maar ik ga mij toch ook niet als een jongen voordoen? Ik bedoel, sorry, ik heb geen respect voor mensen die zeggen dat ze iets anders zijn dat ze eigenlijk zijn, sorry.


    Only losers can act the way you do

    De mooiste respect van Quizlet :Y)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind het heel moedig enzo dat hij zegt dat hij homo is en alles bekent enzo maar ik ga mij toch ook niet als een jongen voordoen? Ik bedoel, sorry, ik heb geen respect voor mensen die zeggen dat ze iets anders zijn dat ze eigenlijk zijn, sorry.


    sorry ga effe offtopic forgive me

    maar, dát wat jij nou zegt is Bullshit,
    Hij is like, er voor gepest enzo en heeft weerschijnlijk nu een laag zelfvertrouwen enzo, moet jij je eens in zijn plaats zetten, you know, je had maybe wel het zelfde gedaan --'

    Like, dôh, ik heb respect!(cool)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    sorry ga effe offtopic forgive me

    maar, dát wat jij nou zegt is Bullshit,
    Hij is like, er voor gepest enzo en heeft weerschijnlijk nu een laag zelfvertrouwen enzo, moet jij je eens in zijn plaats zetten, you know, je had maybe wel het zelfde gedaan --'

    Like, dôh, ik heb respect!(cool)


    Dit is wat ik net ging typpen :x
    Maar je hebt echt gelijk,
    imean, als je altijd gepest bent,
    is dit vet moeilijk, imean dat lijkt mij,
    MAAAR je hoeft geen respect tehebben heuwr,
    Jouwmening(A)


    i can't pretend you're nothing special

    (...)

    sorry ga effe offtopic forgive me

    maar, dát wat jij nou zegt is Bullshit,
    Hij is like, er voor gepest enzo en heeft weerschijnlijk nu een laag zelfvertrouwen enzo, moet jij je eens in zijn plaats zetten, you know, je had maybe wel het zelfde gedaan --'

    Like, dôh, ik heb respect!(cool)
    Zo had ik het nog niet bekeken, maar ik hoef geen respect te hebben en dat heb ik nog altijd niet. Hij is ook gewoon een mens, oké, het is niet makkelijk voor hem omdat hij gepest word/werd maar iedereen verdient hetzelfde respect dus ik ga niet speciaal iemand meer respect geven omdat hij gepest word/werd want er zijn zeker wel meer mensen die gepest worden/werden die hier op Q zitten , zoals ik ook trouwens en ik heb nu ook een heel laag zelfvertrouwen maar ik moet niet meer respect krijgen dan alle anderen, iedereen is gelijk of je nu homo, bi of hetero bent. Ieder zijn mening trouwens en ik ga hier niet nog meer liggen zeiken want anders komt er misschien ruzie door mijn mening --'


    Only losers can act the way you do

    (...)Zo had ik het nog niet bekeken, maar ik hoef geen respect te hebben en dat heb ik nog altijd niet. Hij is ook gewoon een mens, oké, het is niet makkelijk voor hem omdat hij gepest word/werd maar iedereen verdient hetzelfde respect dus ik ga niet speciaal iemand meer respect geven omdat hij gepest word/werd want er zijn zeker wel meer mensen die gepest worden/werden die hier op Q zitten , zoals ik ook trouwens en ik heb nu ook een heel laag zelfvertrouwen maar ik moet niet meer respect krijgen dan alle anderen, iedereen is gelijk of je nu homo, bi of hetero bent. Ieder zijn mening trouwens en ik ga hier niet nog meer liggen zeiken want anders komt er misschien ruzie door mijn mening --'


    Neen, ik wil nou ook weer geen ruzie en zo, en ieder recht op zijn mening 'fcourse, maar dat wou ik enkel zeggen, sorry dat ik je aanviel ofzo ^^


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson