• Ik was vandaag in zo'n kledingwinkel en er loopt een kind tegen een paspop aan. Dus dat kind heel arrogant tegen die paspop:'OMG, kan je niet uitkijken waar je loopt?!'
    Ik lag daar echt helemaal dubbel om me een vriendin van me.
    wie schreeuwt nou tegen een paspop dat ie moet uitkijken waar hij looptxD


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    whaha super vet x]. Hou oud was dat kind?:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    whaha, dat is echt geniaal 8D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    whaha super vet x]. Hou oud was dat kind?:Y)

    16 ofzo... Maar het was echt zo'n arrogant kakker kind... Dat zichzelf helemaal geweldig vindt


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik ging altijd pippi langkous nadoen ; ‘Hallo hoe maakt u het?’ -Schudt hand van de paspop (krul).

    Whahahah X'DD


    I don't need words to feel those lips.

    whahaha hoezo snel aangebrand, zo zie je maar weer he^^
    ik vind wel echt goed x3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)
    16 ofzo... Maar het was echt zo'n arrogant kakker kind... Dat zichzelf helemaal geweldig vindt
    Whaha super vet, En stiekem verplaats ik het topic even want het staat verkeerd :X


    Wie du mir, so ich dir.

    AHAHAHAAA XD Sorry -Ziet het al voor zich- LOL.


    I live for the applause, you will die for it.

    AHAHAHAAA XD Sorry -Ziet het al voor zich- LOL.

    Idd :3 XD

    sorry:O
    Waar horen dit soort topics dan wel? lifestyle ofzeu?
    of offtopic?[/domheid]


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    sorry:O
    Waar horen dit soort topics dan wel? lifestyle ofzeu?
    of offtopic?[/domheid]
    Heb het verplaatst naar lifestyle. En no worries verkeerd plaatsen kan gebeuren, daarom controleren wij het altijd even ;). Uhm, nou lifestyle valt ook onder wat je mee hebt gemaakt ofzo. Dus.. deze past bij lifestyle.


    Wie du mir, so ich dir.

    ik loop altijd langs winkels, en dan zie ik paspoppen staan. en dan denk ik. wtf doen die mensen daar O_o. en dan vet laat komt het binnen dat het natuurlijk paspoppen zijn xD En ik zij een keer hoi tegen een paspop x'D Lawl


    The economy is suffering, let it DIE!

    Geweldig
    Ik bekijk die 'mensen' altijd zo raar, ik heb dus pas na een vijftal seconde door dat het paspoppen zijn >.< ik denk dan in mijn eigen altijd: amai die kunnen stil staan, ah ja het is een paspop. En meestal is hun haar ook niet goed xD (nee echt waar die hebben dan zo'n pruik op die niet mooi is >.<)


    Live life limitless.

    ik loop altijd langs winkels, en dan zie ik paspoppen staan. en dan denk ik. wtf doen die mensen daar O_o. en dan vet laat komt het binnen dat het natuurlijk paspoppen zijn xD En ik zij een keer hoi tegen een paspop x'D Lawl
    Hahah super stoer!:Y) Ik mag jou wel


    Wie du mir, so ich dir.

    @KirstenSnaps: bij lifestyle staat als beschrijving: alles over uiterlijk en fashion:O Miss dat dat erbij gemaakt kan worden om te zorgen dat anderen dat niet fout doen?(A)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?