• Ik denk dat iemand een flinke 1april heeft lopen verzinnen, met een kaartenverkoop enal.. Ik geloof het niet zo 1-2-3.. Op hun site staat nog niks, wel spontaan dat het vandaag bekend word gemaakt. Th site ligt ook plat, daar staat op dat ze het bekend maken, knap als de site plat ligt.

    http://www.jimmyalter.nl/News/5151/Tokio_Hotel_2x_naar_Amsterdam_Arena

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Hmm hoe kan dat als ze met het nieuwe album bezig zijn?


    Some angels have no wings.

    R-O-D-D-E-L.
    of 1 april grap, damn ik haaaaaaaaaaat 1 april.

    1 april grap, zeker..

    ik gok een roddel en/of 1 april grap, oh nee wacht ik weet het wel zeker, anders hadden ze er wel bij gezet waar je kaartjes kunt kopen/bestellen..


    Je moet worden wie je bent.

    That's just a joke i think XD

    en plus De arena krijgen ze nooit vol x]

    Liefde voor ajaxstadion XD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    jah en wa het wel in de kitkrant. zegmaar ^^


    Some angels have no wings.

    Het is ook raar dat ze 1stad 2x pakken, en een andere stad maar 1x? Dat is toch erg raar! Ik vind het zielig waarom mensen zo grap uitvoeren? En die prijzen 45euro?? En de thsite ligt plat, dus hoe kunnne ze het bekend maken xD?


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    45 euro zou ik nog niet eens zo heel raar vinden eigenlijk...
    Maar ik denk inderdaad dat je ook hier het slachtoffer bent van een 1 april grap.

    jahoor amsterdam arena.
    Alsof ze dat volkrijgen ofzo x'D

    ik wil niet veel zegge maar het album is nog niet eens uit en de tour datums zijn niet eens bekend hoe kan die nu waar zijn o.O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    jahoor amsterdam arena.
    Alsof ze dat volkrijgen ofzo x'D

    Weet je hoeveel basisscholen NL heeft.
    Trek daar 10% vanaf, alles wat je overhoud zal net zo lang huilen tot het mag.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Jimmy Alter moet je niet geloven. Niemand is daar fan, dus zullen ze écht niet de eerste zijn die het de primeur hebben. Je gaat ook geen tourdatums bekend maken als het album nog niet uit is.


    blame the bully.

    Ik denk een grap, en de Amsterdam arena? Krijgen ze nooit vol kom op!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ze zijn veel fans verloren en jah dat kunnen ze niet vol krijgen^^ dus tjah weetje lekker laten lopen die maffejoekel die het verzon ^^


    Some angels have no wings.

    Hmm hoe kan dat als ze met het nieuwe album bezig zijn?

    Euhm, hun album is like al bijna klaar aangeizen de release ervan waarschijnlijk op 26 juni plaatsvind.


    Innocence.