• Helleuw mede-Quizlettertjes,

    Als moderator zijnde heb ik met de andere mods een belangrijke mededeling voor jullie allemaal.
    Zoals jullie de titel misschien gelezen hebben, Rutger stopt ermee. Hij heeft het ontzettend druk en wil niet dat zijn site in het niets verdwijnt omdat hij er zo ontzettend veel werk en tijd aan besteed heeft.
    Dus daarom heeft Rutger een opvolger aangewezen die in zijn voetsporen kan treden. En wie zou dat niet beter kunnen als onze eigen Damian. Damian is verkozen omdat hij natuurlijk ontzettend veel van programma’s, computers en internet af weet en omdat hij zo ontzettend actief is achter de schermen. Dus perfecte combinatie natuurlijk.
    Vanaf 1 april (morgen dus) gaat Damian beginnen aan het vervullen van de vroegere taken van Rutger. Ga die arme jongen nu niet allemaal spontaan onder spammen anders krijgt hij nog een hartverzakking .
    Wel zal de site gewoon op Rutgers naam blijven staan omdat hij de grondlegger is. Quizlet blijft natuurlijk wel Quizlet dus no worries, alles blijft voor de rest nog wel hetzelfde.

    Groetjes KirstenSnaps en de andere moderators van Quizlet.


    Dames en heren, Quizletters en Quizletterinnen, een nieuwe mededeling;
    You’ve just been Punk’d!
    En nee, wees maar niet bang, we zullen jullie niet uitlachen. (A)
    Maar ook wij mogen een lolletje hebben, hè? |DD
    Maar goed, niet dat jullie het al geloofden of zo. Jullie waren allemaal al te slim voor ons. –snik-
    Nou, in ieder geval; Laten we in de toekomst wel vredig met elkaar blijven omgaan, of je nou in de maling wordt genomen of niet.
    En één troost; volgend jaar is er weer een 1 april. Terugpakken is vanaf nu toegestaan.
    (Maar dan wel alleen op 1 april hè? )
    Groetjes,
    De mods van Quizlet.nl


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Blondies ruleren jongeh!! _0_

    -zucht-
    Vooruit.
    -buigt opnieuw-

    Omdat ik zo heerlijk vrolijk en gul ben vandaag. :Y)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Nee ik bedoel 6 maart ! ö


    All was well.

    @FISHWISHx:
    Neeeeee man!
    6 maart is... deprimerend (isdedagnadatubervetteMetallicaconcertwaarikdusverdommenietheenbengeweest. >.< )


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    I kinda knew it. (:


    You move me ......... Kurt

    Ik heb bruin haar ;o
    und girls can read chinese
    they talk it day and night ;o
    en 13 augustus ruleert wel hoor(yeah)

    6 maart is mijn verjaardag en ook die van Barbara en wij zijn grappig, dus 6 MAART is de perfecte dag :Y)


    All was well.

    Whaha :'3


    I don't need words to feel those lips.

    (...)

    Nou, daarom zijn jullie ook gewoon vet ge-punk'd. _O_
    [/wiggah]


    Nou ja zeg Ö


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    xD ge-punk'd


    muziek altijd overal

    K wist wel dat het een grap was.


    I need you like a heart needs a beat

    mooi heb het toch niet gelooft ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik zei toch dat het gelul was?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Niet iedereen is beete genomen door die grap,want de meeste hadden al een gevoel dat het een 1 april grap was,je houd er rekening mee,dus dan denk je dat alles een grap is,,

    ik wist het wel :Y)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    haha, wist ik al :')
    wel een beetje voor de hand liggende grap hoor. :]