• Ik erger me de laatste tijd, zoals meerdere andere mensen, best wel aan die vragen van 'wil je mijn quiz maken?' . Dat soort dingen negeer ik gewoon altijd en heb er verder ook geen last van ofzo, maar nu beginnen mensen ook al te vragen of ik hun profielen wil nomineren.
    Zulke dingen vraag je toch niet? Zet het lekker op het promotie-forum ofzo.. :S Zijn er meer mensen die dit opvalt?
    Xx


    I clicked my heels and wished for you.

    het ''wil je mijn quiz maken?'' vind ik niet erg

    ik bedoel hallo, je moet toch ook reclame maken? anders maakt niemand hem.

    het ''wil je mijn quiz maken?'' vind ik niet erg

    ik bedoel hallo, je moet toch ook reclame maken? anders maakt niemand hem.

    Ik snap dat ook wel. Daarom negeer ik dat altijd gewoon. Maar er is niet voor niets een promotie board. Daar kun je toch ook reclame maken? En anders zet je ze in de spotlight.
    Als je dat nog niet genoeg vindt dan maak je toch reclame bij mensen die niet met dikgedrukte koeienletters in hun profiel hebben staan dat ze geen quizzen maken als erom gevraagd wordt? (A)


    I clicked my heels and wished for you.

    Ben géén th fan! dus geen reclame van hen! Ik heb ook een serie,heb geen reclame gemaakt en hij wordt tog gedaan?!

    dit heb ik op mn profiel staan.
    Maar blijkbaar zijn er ook een heleboel die na het 1ste leerjaar moete om te lere leze -.-


    HaveFun!

    één woord:
    delete ^^

    Ik haat reclame, en zodoende gebruik ik dat leuke prullebakje <3

    Ben géén th fan! dus geen reclame van hen! Ik heb ook een serie,heb geen reclame gemaakt en hij wordt tog gedaan?!

    dit heb ik op mn profiel staan.
    Maar blijkbaar zijn er ook een heleboel die na het 1ste leerjaar moete om te lere leze -.-

    *heeft zojuist iemand gedist*
    Je hebt btw helemaal gelijk! Daarom noemde ik ook net al die andere opties en wil ik dat dit een sticky wordt, dan houdt het misschien op -_-'
    Reclame voor quizzen is al irritant, maar vragen om nominaties gaat mij echt te ver.


    I clicked my heels and wished for you.

    ik krijg dagelijks wel 10 van die berichtjes heozo stalken! ik gooi mijn gastenboek per 3 maanden leeg en opeens komen er weer van die berichten OMG!

    en ik ben het met je eens dus ..(A)*kuch* Whhaat?? was een hoest hoor xD



    xxx Derya(K)

    Ja het is vervelend, ik heb het ook wel is gedaan maar nu doe ik et nii meer..

    En ik rkijg ook heletijd nu berichtjes binnen met van, je moet 10 berichten doorsturen en ga dan naar deze site en zie jou perfecte jongen in beeld ofzoiets! ik heb ze gewoon gedumpt, echt irri!

    xx

    Ben géén th fan! dus geen reclame van hen! Ik heb ook een serie,heb geen reclame gemaakt en hij wordt tog gedaan?!

    dit heb ik op mn profiel staan.
    Maar blijkbaar zijn er ook een heleboel die na het 1ste leerjaar moete om te lere leze -.-



    ik keek ff op je profiel en idd -_-' terwijl je daar dat hebt staan zetten ze er 1000000 x wilje th quiz van mij maken in xD

    egt irri !!:S

    gebeurt wel , dat ze soms vragen of ik een quiz wil doen. soms zeg ik ja, soms nee. Tis te zien of ik die serie leuk vind of niet. ik vind het wel dom en zelf zielug als ze gaan vragen/smeken of je op hun serie/quiz/profie wil stemmen. Als ze goed zijn gebeurt dat vanzelf!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    kvin et ook irritant

    de enige reden wrm ik het zou doen is als ze de mijne de maken tstaat zelf bij me op ne balkjj de gouden regel noem ik et xD

    maja allé da's kei-irri!!!

    ik reageer er ook niet meer op omdat het zo irritant is ben ik net met een serie bezig komt er een of andere mens(sorry) voor reclame te maken...

    ik zoek gewoon zelf quizzies op en anders hebben ze lekker pech;):P:S

    ja heel irritant


    Even a white rose has a black shadow.

    In één woord;
    HATELIJK. o__O

    Damn, ik word er hoorndol van,
    al die reclame. -__-

    Hier was geloof ik al een topic over geopend x) Maar idd, behoorlijk irritant. En als je het in je profiel zet kijken ze dr niet naar. Maarja, wie heeft er dan ook zin om zo'n hele profiel door te lezen om te kijken of het ergens staat? Ik zeg: Geen reclame meer. ;)


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    In begin keek ik nog wel eens of ik ze ging maken en maakte ik er ook soms een paar van. Maar de laatste tijd is het gewoon té veel en doe ik het ook gewoon niet meer. (: Dan delete ik die reclame.. XD


    Tanya is de beste.