• Hoii ! =]]

    Ja ik heb dus een vraag.Kijk als je vraagt aan mensen vind je dit een goed idee voor een serie? vinden ze het niet leuk meer omdat het over TH gaat,en dat al te vaak gebruikt is. Maar waar moet het dan anders overgaan inplaats van over TH.?

    Wat vinden jullie leuk om in een serie te zien,BEHALVE TH? omdat dat tog al zo standaard is?

    x


    Sometimes it's best not to care.

    Over niet bekende personen, fictieve personen? Zo moeilijk is dat niet hoor, sterker nog, bijna ieder boek heeft dat =']? Als je een voorbeeld wilt, kun je kijken naar mijn nieuwe serie met een Duitse titel.


    Life is hard and then we die

    tja ik zelf lees eig alleen maar th story's dusss maar als er eentje zou zijn die over een RL persoontje gaat, tja dan zal ik hem eerst moeten lezen voordat ik kan zeggen wat ik er van vind wat het ligt ook gewoon aan de manier van schrijven!!

    Xx. Mich


    To be feared is much safer then to be loved....

    Aparte celebs..
    Zo heb ik ook in mijn Final Destination serie Chester Bennington, Mike Shinida, Danny Masterson, Christopher Masterson en Ryan Tedder gebruikt. (Rollen zijn verwisseld, eerst zat Jeffrey Sebelia er ook nog in). Die kennen de meeste hier niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kijk reactie beneden ;x

    [ bericht aangepast op 12 aug 2009 - 13:21 ]

    anime :D


    You Lack Hatred

    personen die je zelf hebt verzonnen met hun eigen complexe karakter en hun eigen leventje. :') dat vind ik het leukst. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Fantasy;)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Real Life.


    Protège moi de mes désirs.

    Anime 4 Live !! ~dattebayo <333
    of naruto
    of Ramen :p

    Gaara-kun (H)
    Cosplaye en caramelldansen (yeah)
    of YAOII <33

    -Xx- Inori/Gaara/Naruto/Tobi/Hidan


    Caramelldansen & Yaoii Till You Die <3 ~KO KO DI WA

    Vampieren(dat zie je nu heel veel) gewonen mensen of iets orgineels.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    The Lord of the Rings :Y)
    EDIT: Oeps, heb hier al op gereageert. :'D

    [ bericht aangepast op 12 aug 2009 - 13:20 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik eigenlijk vanalles. Als hij maar niet over Zac Efron, Harry Potter of ToHo gaat. Voor de rest mag hij gaan over: Johnny Depp, Twilight [maar dan wel origineel!], vampiers, Robert Pattinson, Taylor Lautner maar VOORAL over doodgewone mensen zoals jij en ik.

    Ik ^hou van fantasy verhalen :3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Maskerade schreef:
    Over mij.


    Hahah , dies goed

    Ik blijf toch bij de Th verhalen ofso. Anders vind ik het nog al saai,persoonlijk.