• Dat je niet meer de Lena bent die je eerst was. Wat doe je dan? Dat zegt een vriendin dus net poembats tegen mij[/Via msn]... Dat ik en RL anders ben dan op Q, niet dat ik lieg over wie ik ben ofzo, maar ánders reageer. Het irritantste is, dat ik het zelf niet door heb!Ô.o
    En nu weet ik niets meer te zeggen tegen haar>.<


    everything, in time

    (...)

    Dat las ik net in jou topic!=]
    Maar ze waarschuwen je niet hè, het is gewoon; Je bent anders. Poembats. Auw.


    Gaan we hier ookal beginnen over dat topic over mij? Nee toch? Dit gaat over jou, niet over dr topic over mij.
    Weetjhe, ik reageer ook anders in RL dan hier op Quizlet, dat hebben er al een paar ondervonden. Hier durf ik meer te zeggen, in RL ben ik geslotener.

    Nou, ik ben ook anders op Q dan in real.
    Maar dat komt ook omdat ik hier met mensen praat die ik niet écht ken. En als je in real praat, ken je ze natuurlijk wel.
    Het heeft denk ik ook te maken met dat mensen je nu niet kunnen zien, en dus ook niet zien hoe je op sommige dingen reageerd met lichaamstaal.


    Protège moi de mes désirs.

    iedereen reageert op andere personen. dat is gewoon zo. doodnormaal. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    iedereen reageert anders op de com dan in RL tenminste iedereen die ik ken wel;)

    ik heb hetzelfde met mijn vriendin. Als ze bij mij en mijn andere vrienden is dan is ze echt leuk maar eens er een andere meisje erbij komt veranderd ze helemaal en begint ze heel assoo te doen enzoo .. en vandaag hebk nog met haar gepraat erover en zij zelf heeft het allemaal niet door dat zij veranderd. mss beetje dezelfde situatie


    Popsicles are yumm'ness :3

    Ik dnek idd dat iedereen dat wel heeft, zelf do k ook,

    OP interent heb ik ok veel sneller ene grote bek terug, niet dat ik dat in RL niet heb of zo maar geod xD

    Xx. Mich


    To be feared is much safer then to be loved....