• haay ! <3
    ik weet niet of mensen mij en mijn schrijfstijl nog kunnen.
    ben namelijk al een lange tijd al niet op Q. geweest. Maar ben weer helemaal terug!
    Me vorige naam was MissPiggy en MichKaulitz.
    Maar ik had dus een vraagje,
    ik hoorde via betrouwbare bron, dat jullie niet meer van tokio hotel verhalen houden. dus ik vroeg me af wat dan.? en of jullie nog wel zitten te wachten op een nieuwe serie.!?

    dikke kus,

    Michelle

    Ik hou wel nog van Th-Quizen, maar sommigen zullen sneller gewone verhalen ook lezen of stand alone's. Hoop dat dit je helpt ;)


    You'll never dream alone. <3

    ik zelf ben geen th fan , dus zal ik ook geen th fanfiction lezen .. en ik lees ook wel graag stand alone's dan moet je nt lang wachten op een vervolg n_n maar ik lees ook graag series van mensen met een leesbare mooie en niet te veel smilie schrijfstyl


    Popsicles are yumm'ness :3

    nou het maakt me op zich niet veel uit welke ster er in voor komt,..zolang het maar goe geschreven is en niet zo standaard is,..(like: jij bnt een of ander verwaarloostmens nn je ontmoet gwn op straat je idool,..die versie vn verhalen heb k nu wel gehad)
    maar er hoeven voor mij niet beroemdheden in te zitten:P

    Via een betrouwbare bron. :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Betrouwbare bron? HAHAH.
    Sorry, daar moest ik even om lachen heur. :')
    Ikzelf maak geen series meer, op enkele na. Ik ontwerp ze alleen, en het merendeel daarvan gaat over TH, maar is geen lovestory :').


    -

    WHAAA

    ik ken jou! -knikt overtuigend-
    Nou kijk.. ik weet dat de meeste geen fan meer zijn.. maar verder weet ik het niet, want ik lees geen verhalen meer -bijna niet meer-
    en ik verdiep me dus niet zo in dat xD

    maar ik lees ook graag series van mensen met een leesbare mooie en niet te veel smilie schrijfstyl


    Scream for mercy!

    Ik heb heel lang jouw serie gevolgd volgens mij. Hij was erg goed. Naja, uhm over normale mensen moet het gaan die wat mee maken. Maar het moet vooral goed geschreven wezen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.