• Dat je niet meer de Lena bent die je eerst was. Wat doe je dan? Dat zegt een vriendin dus net poembats tegen mij[/Via msn]... Dat ik en RL anders ben dan op Q, niet dat ik lieg over wie ik ben ofzo, maar ánders reageer. Het irritantste is, dat ik het zelf niet door heb!Ô.o
    En nu weet ik niets meer te zeggen tegen haar>.<


    everything, in time

    ik reageer ook anders dan in het echt, je hebt langer de tijd om na te denken over wat je gaat antwoorden/reageren.


    -

    ik doe me hier niet anders voor dan hoe ik echt ben..... maar ik weet niet wat ik zou zeggen in zo'n situatie (A)
    x

    ik reageer ook anders dan in het echt, je hebt langer de tijd om na te denken over wat je gaat antwoorden/reageren.


    Maar zij heeft ook Q, maar ik ken haar van school, en sommige van Quizlet, waar ik dan steeds meer contact mee heb. En dat ik tegen de mensen die ik van Q ken anders reageer.=]

    x


    everything, in time

    is dat niet een beetje normaal?


    Some people make the world special just by being in it

    is dat niet een beetje normaal?


    Zij snapt ook wel dat je op internet nu eenmaal anders reageert, maar echt ánders anders! Snappévoe?(A)


    everything, in time

    ik zit met het zelfde probleem :[

    (...)

    Zij snapt ook wel dat je op internet nu eenmaal anders reageert, maar echt ánders anders! Snappévoe?(A)

    Oh my go, Snappévoe, die is kei leuk :'D Snappéé, en nu heb ik niets te zeggen. Ik weet eigenlijk niet of ik anders antwoord in het echt dan op 't internet, straks even aan Linds vragen :'D


    Some people make the world special just by being in it

    ik zit met het zelfde probleem :[


    Dat las ik net in jou topic!=]
    Maar ze waarschuwen je niet hè, het is gewoon; Je bent anders. Poembats. Auw.


    everything, in time

    als je je zo lekker voelt, je er niks van aan trekken ;] Je bent wie je bent. En mensen veranderen nou eenmaal.

    En dat is erg??
    Like ik ben ook helemaal anders op quizzol dan in rl.


    Innocence.

    Zit ook met ongeveer hetzelfde probleem, eerst was ze me beste vriendin en nu zegt ze dat ik dom en zielig ben en dat ik de schuld op anderen schuif.
    En dat ze niet meer met me te maken wilt hebben.


    Call my name if you're afraid; I'm just a kiss away

    En dat is erg??
    Like ik ben ook helemaal anders op quizzol dan in rl.


    Voor sommige onder ons is dat wel erg ja?
    Like, ik wil die vriendin niet kwijtraken! Zij is de enige die alles weet van mijn problemen!<'3


    everything, in time

    Weet je, ik heb ook totaal geen benul of ik in rl het zelfde ben als op Q. but, who care's?

    Jij bent toch wie je zijn wilt en waar je dat wil?

    snappie?(cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Weet je, ik heb ook totaal geen benul of ik in rl het zelfde ben als op Q. but, who care's?

    Jij bent toch wie je zijn wilt en waar je dat wil?

    snappie?(cat)


    Jaweel!=]
    Maar ik zit er gewoon mee, omdat zij mij zó blijkbaar niet leuk vind.


    everything, in time

    ik denk dt iedereen aan de ene kant wel wat anders is. hier heb je bv ook smilies xD ik zie mezelf nog niet zo geschift lachen naar een vriendin als ik niets weet te zeggen hoor xD maar ik wt het nu niet wnt ik ken je niet maar ik bn in ieder geval hier op Q zoals ik in real ben het hangt er alleen van af tgn wie ik bezig bn x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....