• oke je zegt gewoon welke kleren je nu draagt





    ik draag een zwarte skinny en een hello kitty topje


    @Kathleen

    HELE wijde grijze broek, die loopt zo heeel wijd uit :D

    Een rood shirt met lange mouwen,, en daarop een zwart wol ding, dat zo de mouwen zijn heel breed aan de onderkant, dus dan zie je dat rode shirt, snap? XD En ondergoed natuurlijk. Heb me haar dingen inmiddels uit, bril af, oorbellen uit, en sokken en schoenen heb ik ook niet meer aan want ik had een blaar -.-

    Ik draag op dit moment een heel charmant beertjes pyjama broek met daarboven een hoodie die ik zomaar uit de kast heb getrokken. x3
    Maar vandaag droeg ik een paarse blokjes skinny met My Chemical Romance shirt, en ofcourse m'n Circa sneakertjes. =3

    xX


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Lange zwarte trui, skatebroek, laarzen


    No growth of the heart is ever a waste

    zwarte hellokitty trui, halfskinny grijze jeans.
    sokken..xD en euhm..ondergoed..xD


    i need you like a heart needs a beat.

    Zwarte skinny met sterretjes. Oversized shirt met een soort straat ofzo erop. Ketting met blauw aapje die heel droog kijkt eraan. :"D Sokken e.d. En als schoenen Zwart met lichtblauwe-met-veter-vans en dan geruit x'D


    Mew <3

    Weer 'tzelfde als gisteren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Slaapkleding met een schattige koe op .D
    <3.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Slaapkleed x)

    x


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    oke,ik was vandaag moe dus ik heb maar iets uit me kast gerukt.
    -donkerblauwe spykerstof skinny
    -spykerstof allstars
    -zwart t-shirt met doodskoppen derop
    -piramideblokjesriem,zwart.


    your eyes are like stars in the night.

    Spijkerstof skinny. Zwarte trui met soort van vage rondjes in ALLEMAAL kleurtjes. Sexy. xd En PAARSE sokken. x)

    Eh.^__^ Simple Plan t-shirt met allemaal songteksten, garcia [duur!=oo] jeans, en overmooie heellichtblauwe sokken met witte strepen.=]


    Underdog, just look at the mess you made.

    Men pyjama xD

    een blauw T-shirt met gele Letters erop geschreven:
    OMG WERE THE CLUBKIDS van BABYCAKES ofcourse!

    en een boxer XD

    blauwe skinny + topje + vestje +witte schoenen x')


    We'll never be as young as we are tonight

    van top tot teen:
    een lichtfelgroen vest van Ed Hardy met als opdruk een doodshoofd en de tekst love kills slowly met daaronder een zwart t-shirtje met korte mouwen en een gouden opdruk aan de zijkant. daaronder een groene broek en groene sokken met balletjes.
    verder draag ik een witte bh met een doodskopje en hartjes, een blauwe onderbroek met een cupidootje erop en ik draag een zilverkleurig horloge en een ketting met een jadegekleurd (soort groen) olifantje eraan..

    zo uitgebreider kan niet!


    It's heavy but you are not the only one

    m'n schoenen die ik nu niet aanheb waren goud, creme kleur van Le coq Sportif (sneakers)


    It's heavy but you are not the only one