• Ja, zelf heb ik een nogal lege abo-lijst en ik wil graag wat meer story's volgen!
    Zou je misschien ook een kijkje willen nemen bij mijn story ? <3

    Believe || Justin Drew Bieber



    Thankyouuuu! xo

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 15:43 ]


    A friend is someone who reaches for your hand but touches your heart. &#9829;




    Wat gebeurt er wanneer je een fout maakt in je leven?
          Wat gebeurt er wanneer je niet wordt vergeven, zelfs wanneer je het doet voor iemand waar je alles voor zou opgeven?
          Je wordt opgesloten.
          Je wordt voor gek uitgemaakt.
          En je wordt vernederd.
          Niet thuis.
          Niet buiten.
          Maar in een gesticht.
          In 1970.



    Dit alles gebeurt bij de negentienjarige Isabella die een gruweldaad begaan heeft voor de - volgens haar - bestwil van de familie.
          Ze wordt opgesloten in de hel op aarde.
          Ze ontmoet vele mensen, waaronder gekke, schuldige en onschuldige.
          Maar wanneer ze Eli ontmoet, raakt ze gefascineerd van hem en probeert ze te ontdekken waarom hij in het gesticht zit, totdat ze tot een ongelofelijke ontdekking maakt.










    ____________________________________________________________________________________________


    x Speelt zich af in een psychiatrisch ziekenhuis in 1970;
    x Licht gebaseerd op American Horror Story: Asylum;
    x Nederlands geschreven en gesproken;
    x Onbekende personen;
    x 16+.








    I’ve always thought that your own life, your own deeds, your own creations are the messages you leave for the world to see.
          For people to see.
          But why would you want to do what others want you to do, and what others want to see?
          After all, nothing feels better than doing something that everyone told you, you cannot do. Life works in various ways, but I’ve come to learn that you shouldn’t ever be someone you’re not and that you shouldn’t do anything that the real you wouldn’t.
          And that is what I shall do; I shall follow my path, leave my mark in this world.
    So when I’m gone, and I look back, I know that I was happy, for happiness isn’t really a destination. It’s rather a way of living, it’s the path you walk, the obstacles you conquer and the victories you celebrate.





    ~








    x Gebaseerd op de televisieserie The Vampire Diaries;
    x Nederlands geschreven en gesproken;
    x Wijkt af van de originele verhaallijn;
    x Kan 16+ stukken bevatten;
    x Soundtrack;
    x Trailer.


    The odds are néver in our favor.




    Dearest Angel, sweet Light Bringer...
    you've been treated so poorly.
    Everyone knows your story, Lucifer...
    everyone knows about your fall from serenity.
    But, is it the true tale of your descent and how you became fallen?
    You are the angel heaven forgot, that heaven has forsaken.
    Somehow, Lucifer, you don't seem so evil or bad.
    Your tale is something that is truly sad.
    Whatever words are said about you now, one fact remains.
    You were an angel then...and still are to this day.
    Dearest angel that heaven forgot and tossed away...
    you'll find peace, somewhere, someday.


    De jonge vrouw Belle word in een vreemd weiland wakker zonder dat ze weet hoe ze er is gekomen.
    Ze loopt recht in de armen van Lucifer en hij neemt haar mee naar een plek op aarde.
    Ze kan niet bang voor hem zijn met hem in de buurt, maar als ze alleen is breken de sluimerende angsten door.
    Maar de tijd leert dat hij nog helemaal zo slecht niet is





    The Devil on Earth

    link

    Crimson lips

    ''Er staat iemand naast mijn bed, ik kan hem horen ademen, ik kan zelfs zijn adem voelen op mijn lichaam. Ik probeer mijn ogen open te doen, en te praten, maar het lukt niet. Mijn lichaam werkt niet mee. 'Maak je geen zorgen.' zegt een stem. Ik weet niet waar de stem vandaan komt, daardoor ga ik me juist meer zorgen maken. Ik herken de stem, het is niet de persoon die naast mijn bed zit. De stem lijkt veel dichterbij te zijn. De persoon naast mijn bed is een hij, ik kan het horen aan zijn zware adem. De stem die ik hoorde is overduidelijk een vrouwelijke stem. De stem komt me zo bekend voor. De zwarte kleur van het binnenste van mijn oogleden, begint zich langzaam te vormen tot een beeld. Ik zie haar, mijn hart staat even stil voor een seconde. 'Ik heb je gemist.' Ik probeer haar aan te raken maar ik kan nog steeds mijn lichaam niet bewegen. Ze begint te praten, ik glimlach bij het horen van haar stem. 'Je bent nog niet bij me, je ligt in het ziekenhuis. Je ligt in coma, Selene, Selene! Niet teruggaan, hij is gevaarlijk. Praat niet met hem Selene, wacht!' Ik open mijn ogen en de jongen naast mijn bed staat zonder iets te zeggen op en rent weg. Het gebeurde te snel om zijn gezicht te herkennen.''


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    link

    Crimson lips

    ''Er staat iemand naast mijn bed, ik kan hem horen ademen, ik kan zelfs zijn adem voelen op mijn lichaam. Ik probeer mijn ogen open te doen, en te praten, maar het lukt niet. Mijn lichaam werkt niet mee. 'Maak je geen zorgen.' zegt een stem. Ik weet niet waar de stem vandaan komt, daardoor ga ik me juist meer zorgen maken. Ik herken de stem, het is niet de persoon die naast mijn bed zit. De stem lijkt veel dichterbij te zijn. De persoon naast mijn bed is een hij, ik kan het horen aan zijn zware adem. De stem die ik hoorde is overduidelijk een vrouwelijke stem. De stem komt me zo bekend voor. De zwarte kleur van het binnenste van mijn oogleden, begint zich langzaam te vormen tot een beeld. Ik zie haar, mijn hart staat even stil voor een seconde. 'Ik heb je gemist.' Ik probeer haar aan te raken maar ik kan nog steeds mijn lichaam niet bewegen. Ze begint te praten, ik glimlach bij het horen van haar stem. 'Je bent nog niet bij me, je ligt in het ziekenhuis. Je ligt in coma, Selene, Selene! Niet teruggaan, hij is gevaarlijk. Praat niet met hem Selene, wacht!' Ik open mijn ogen en de jongen naast mijn bed staat zonder iets te zeggen op en rent weg. Het gebeurde te snel om zijn gezicht te herkennen.''


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    In love and hate,
    By fights and peace,
    With you and me,
    There and here,
    England and Italy,

    The same and the difference,
    A mystery which never ends.




    Somewhere in Italy,
    There where it started,
    Long times ago,
    The same place,
    The same story,
    The place where it ends and begins.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.


    “You said this could only get better
    There's no rush cause we have each other
    You said this would last forever
    But now I doubt if I was your only lover

    Are we just lost in time?
    I wonder if your love's the same
    Cause I'm not over you”


    Elles heeft zich moedig door het eerste jaar heen geslagen en voelt zich helemaal gelukkig in de klas. Haar geluk wordt echter opnieuw op de proef gesteld wanneer er een nieuw meisje in de klas komt, waar iedereen het goed mee kan vinden, behalve Elles.
    Meer tegenslagen volgen. Mark blijkt niet het ideale vriendje te zijn en Elles ontdekt dat niet al haar vrienden even eerlijk en open tegen haar zijn. Het leven van de tieners is niet meer zo rooskleurig als de voorgaande jaren en ze hebben elkaar nodig om het hoofd boven water te houden. Maar wanneer Nico zich weer vertoont en vastberadener dan ooit is om bij Elles blijvend letsel aan te richten, lijken ook de laatste lichten te doven.


    Every villain is a hero in his own mind.



    Esmeralda Soana ligt in coma in het ziekenhuis. Om haar heen worden de levens langzamerhand weer opgepakt, maar zelf zit ze vast in een wereld waar ze niet zomaar uit komt. In haar droom weet ze niets van haar leven in de "normale" wereld waardoor het alleen maar onmogelijker word om terug te keren.
    Zal het haar lukken om te ontwaken en haar oude leven weer op te pakken? Of zal ze voor eeuwig in coma blijven? Je leest het hier, in Lost in Dreams.



    Ik probeer zo veel mogelijk te posten, maar hang me er niet aan op als het een keer niet lukt.
    Fantasie

    Reacties, kudo's, opmerkingen, vragen, I love them al!
    Avontuur

    Helemaal ABN geschreven.
    Romantiek


    Enjoy!:)


    Ik heb nu tien hoofdstukken, dus is hij makkelijk bij te lezen;)

    -xXx- nachtkat

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 20:44 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Mixed Feelings


    What would you do if you were forced to love?


    Take a breath & let the rest come easy

    Story over One Direction (:

    Fairytailes Full of Shit ~One Direction [16+]

    De tweeling zusjes Noa en Kathlyn komen na een hoop drama in Londen aan, daar ontmoeten ze Niall, Louis, Zayn, Liam en Harry... maar kunnen ze nog wel normaal door gaan met hun leven na alles wat ze te verduren hebben gekregen?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ab Imo Pectore - Harry E. Styles


    I don't mind making jokes, but I don't want to look like one.




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *volledig in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro

    Shattered


    ... if reality splintered into millions of pieces?
    ... if everything you used to be slipped through your fingers like water?
    ... if lies grabbed you like spiders grab flies in their webs?
    ... would love be enough to move on and leave the past behind?


    De vrouw glimlachte weer wrang. 'Nee, voor jou is dit maar een nachtmerrie. Morgen wordt je wakker en beeldt je je in dat dit maar een afschuwelijke droom was. Je vergeet.'
    Ik dacht gelijk aan Nova. Ik zou dit nooit vergeten, dat kon ik niet. 'Ik vergeet niets.'
    Ze lachte nu zachtjes en het meisje op haar schoot lachte met haar mee. 'Mensen vergeten. Alles waar ze bang voor zijn stoppen ze diep weg, in de hoop het te vergeten.'
    Nova blies zachtjes maar ongeduldig haar adem uit en ik hoorde Salome's luie tred op de houten vloer weerkaatsen in de holle ruimte onder de oude planken. Een windvlaag trok door het huis en de kilte drong door tot in mijn botten. 'Niets is zo moeilijk uit het geheugen te bannen als de wens haar te vergeten.'


    Summary,
    Rhea Amides is zestien jaar en woont futuristisch Europa. Het leven in de arbeidersbuurten, waar Rhea woont, is zwaar en gevaarlijk. Doordeweeks gaat ze naar de kunstgerichte academie in de stad, waar ze met haar beste vriendin Kat stiekem de regeltjes omzeilt. In haar provincie, Elledan, wordt alles niet zo nauw genomen, de regels zijn maar letters op papier. Maar met de komst van Nevjia Strolovsky, hangt er iets zwaars in de lucht, iets slechts: veranderingen... Hoe meer er verandert in Elledan, hoe meer Rhea het gevoel krijgt dat ze Kat aan het verliezen is. Nevjia biedt Rhea vrijheid en vriendschap, maar Alec, Nevjia's broer vertrouwt Rhea niet. Maar haat en liefde liggen dicht bij elkaar...


    Science-Fiction || 12+ || Drama, actie en romantiek || Phantasticae Productions || Link in plaatje


    Chasing goals.

    Moonshine. • Horan.
    Niall J. Horan. / onbekend. Lopend.

    Imagine a world in which your problems fade away. In which you can forget them with your soulmate to live happily. That world exists. Elbe. A land where you go to when your problems seem too hard to solve, but where you hope it will be better.
    Until Morgana - a young witch who was put into oblivion in the hope she would never return - came. She out a curse on the land. No one in that land could ever be happy and the winter remained forever.
    But when the cycle of the mooncircle was full, two children were born. A boy and a girl. They have been given a special power when they were born. They have the life in them for Elbe and to supress the curse. But, can they safe Elbe in time or is the land forever lost?


    Hij klemde de amulet stevig tegen zijn borst. Het gaf hem een gevoel dat het goed kwam. Ook al waren hij en de soldaten van die vrouw een meter van elkaar verwijderd. Misschien moest hij zich indenken dat ze op eens waren verdwenen of zo, tenslotte kwam hij ook zo hier in dit vreemde oord. Zo sloot hij zijn ogen, en dacht aandachtig aan hoe die soldaten met een enorme lucht kracht omver werden geblazen.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."


    De Huichelaar

    Yulio Clavis is een fabriekskind die samen met zijn beste vriend Blake in fabriek 10 woont tot zijn 16e verjaardag. Als fabriekskind zal hij nooit echt deel uitmaken van de maatschappij. Hij heeft vreemde herinneringen aan zijn vader die op het punt stond iets te ontdekken over het geheim van tijd, maar hij kan zich niet herinneren wat het was. De drang om weg te lopen wordt met de dag sterker. En dan krijgt hij de kans om te ontsnappen naar de buitenwereld.....
    Intussen is Andrea Krispijn 100 jaar eerder een geadopteerde scholier die zich niet thuisvoelt in de wereld. Ze heeft vreemde dromen over een jongen die sterk op haar lijkt en de wereld waar hij in leeft.....
    ......Wat hebben Yulio en Andrea met elkaar te maken? En wat was Yulio's vader op het spoor?

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 17:32 ]


    dream on


    In your heart I found mine. Fill me with your life. Boy, you make it hot on your red planet. Turn it up on your red planet. In your eyes I see truth. I'm so connected to you. Can I make a stop on your red planet? Turn it up on your red planet.



    Mama told me not to waste my life. She said: “Spread your wings, my little butterfly. Don’t let what they say keep you up at night. And they can’t detain you, ‘cause wings are made to fly.” And we don’t let nobody bring us down. No matter what you say, it won’t hurt me. Don’t matter if I fall from the sky. These wings are made to fly.



    •© Harmon & Clonmel


    •Little Mix bestaat (nog) niet•
    •One Direction bestaat•
    Soundtrack
    Trailer
    •Neem een abo; wij waarschuwen niet•
    •Kudo’s en reacties motiveren ons•
    •Nederlands geschreven & gesproken•
    •We posten deze story alleen hier,
    dus als je hem ergens anders ziet,
    waarschuw ons even please•
    •Begint biij 15 abo’s•


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.