• Dan hebben die van dat prachtig,mooii,lang haar.En dan laten ze dat kort knippen ö! Kijk bv naar Rihanna op het begin van haar carriere,had ze van dat kei mooi lang haar,en wta heeft ze nu,kort. Of Britney spears,bij haar was het misschien wel voor een reden,maar ze was kaal geworden ö. En dan hebben we ook nog Amy Lee,ze had echt geweldig haar,en het is nu zo; http://www.amyleefan.org/?p=406! Ik bedoel,stel is voor dat nicole scherzinger (ofsoiets) of miley cyrus ineens hun haar kort laten knippen ö dat is hun eige keuze wel,maar ik bedoel ö die hebben echt van dat prachtig haar ö

    Who cares about hun haar O.O

    Ik,want ik ben jaloers op mensen met zo'n lang haar ö en dan laten ze dat ineens knippen x)

    Rihanna is veel mooier met kort haar dan met lang ><'

    moet je weten ö er is zo een meisje bij mij op school.En vanaf dat rihanna haar haren heeft laten kort knippen,is die elk kapsel van haar laten na doen,elk kapsel ö en toen had ik echt iets van; wtf x)

    Het is hun keuze. Daar kunnen wij niets aan veranderen. Hoe mooi het misschien ook is.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Uhm.. Ik sluit me aan bij xFantasy :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat is toch een kwestie van goesting? Ze zullen eens een andere look gewid hebben en gaan dan voor kort haar, net zoals jij je haar blond hebt gedaan.


    All was well.

    Dat is toch een kwestie van goesting? Ze zullen eens een andere look gewid hebben en gaan dan voor kort haar, net zoals jij je haar blond hebt gedaan.
    Idd.


    Sweet dreams will come true.

    Omdat je dan weer in het nieuws komt van 'Look @this, Riri cut of her long hair!' En dan denkt Riri: 'Joepie, I'm getting more&more famous!'


    I want my bloody cheese now!^^

    Rihanna wou van haar brave imago af
    Britney was gestoord en onder drugs enzo
    xD

    -Dat van Amy lee , had ik eigelijk niet verwacht,ze had zulk prachtig haar- *Kijkt naar amy lee op poster boven de Computer XD*

    Volgens mij doen ze het gewoon om aandacht te krijgen
    uit schrik dat iedereen ze zullen vergeten ofzo
    want als je dan met nieuws, als dat je je haar hebt kaal geschoren, in de tijdschriften komt, verdien je veel geld..

    Het is hun keuze. Maar ik hoef het niet mooi te vinden, en dat doe ik dus ook niet.


    Protège moi de mes désirs.

    Volgens mij doen ze het gewoon om aandacht te krijgen
    uit schrik dat iedereen ze zullen vergeten ofzo
    want als je dan met nieuws, als dat je je haar hebt kaal geschoren, in de tijdschriften komt, verdien je veel geld..


    Uhu. Kijk naar Bill met z'n dreads.
    BOEM, gelijk in het nieuws.


    Protège moi de mes désirs.

    Als jij op een dag gaat beslissen om je haar totally different te doen, dan gaat niemand daar toch ook echt lang bij stil staan? Al denken andere mensen dat het vroeger mooier was? Als zij het zo mooi vinden, doen ze het toch gewoon zo. Mij maakt het niet zoveel uit eigenlijk.


    Tanya is de beste.

    Dat is toch hun keuze?
    Soms wil je zelf toch ook eens verandering en kort haar ofzo proberen.
    Daarbij, Britney had nog een 'reden'. Ze was helemaal gek en dacht dat er een elektronisch zendertje in haar haar zat.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    dat van amy is lelijk


    Gilles (ll)