• Dan hebben die van dat prachtig,mooii,lang haar.En dan laten ze dat kort knippen ö! Kijk bv naar Rihanna op het begin van haar carriere,had ze van dat kei mooi lang haar,en wta heeft ze nu,kort. Of Britney spears,bij haar was het misschien wel voor een reden,maar ze was kaal geworden ö. En dan hebben we ook nog Amy Lee,ze had echt geweldig haar,en het is nu zo; http://www.amyleefan.org/?p=406! Ik bedoel,stel is voor dat nicole scherzinger (ofsoiets) of miley cyrus ineens hun haar kort laten knippen ö dat is hun eige keuze wel,maar ik bedoel ö die hebben echt van dat prachtig haar ö

    Je hebt gelyk Ö !


    None but ourselves can free our minds.

    dat van amy is lelijk

    Ja, inderdaad.
    Ze mag natuurlijk zelf weten wat ze doet. Maar hier kan ze niet van verwachten dat mensen het mooi vinden :A


    Protège moi de mes désirs.

    Ik snap het probleem niet majja het is nu in om kort haar te hebben misschien daarom


    ...

    tis hun eige keuze,waarschijnlijk
    zijn ze gewoon hun kapsels snel beu
    en willen ze niet altijd in de boekjes staan met hetzelfde kapsel ofzo
    ik weet het ook niet


    One Day you'll remember me...

    iedereen wilt wel iets nieuws proberen,
    kheb zelf ook al veel aan m'n haar gedaan,
    té veel zelfss.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Rihanna is veel mooier met kort haar dan met lang ><'


    ben ik zo met je eens , met der lang haar was ze gewoon een zangeres zoals elk ander , met der korte haar is het pas echt rihanna geworden.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    tis hun eige keuze,waarschijnlijk
    zijn ze gewoon hun kapsels snel beu
    en willen ze niet altijd in de boekjes staan met hetzelfde kapsel ofzo
    ik weet het ook niet


    1ste veronderstel ik , ik heb een beetje hetzelfe probleem

    eerst was me haar best lang , dan halflang voor een tijdje en nu is het kort ... het komt erop neer dat ik men kapsel snel beu ben. Moest ik het nu nog anders kunnen knippen zou ik het meteen doen ... maar het is te kort >.<


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Neuh, neuh.
    Iedereen behalve haar.
    Niet Amy Lee, niet Amy Lee.
    NEEEEEEEEEEEEE!! *doet verry dramatisch*